Gå til innhold
Hundesonen.no

TV2 hjelper deg tester hundefor!


Silje

Recommended Posts

Påtorsdag skal TV2 hjelper der teste hundefor.... kjenner jeg er skikkeligspent på hva som blir vinneren...

Forrige gang de gjorde det minnses jeg at Labb vant og veldig mange hundeeiere hang seg på og begynte å bruke det.

Personlig syns jeg det er dumt at et slikt program skal styre så mange i sitt valg av for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Synes generelt at testene i TV2 hjelper deg er skikkelig dårlige. Det produktet som er best vinner aldri, men som regel det som er billigst og funker ok. Jeg tror nok at Labb vinner denne gangen også. Det er ikke overraskende at folk er lett påvirkelige og velger å skifte over til dette foret pga at det var best i tst på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Husker da de testet vinterdresser for barn her tidligere og konkluderte med at Kappahl`s bevernylondress klart var testens vinner -foran b.l.a Troll og Reima. I etterkant viste det seg at testen var gjort feil når de testet vanntetthet, som var hovedårsaken til at denne dressen ble testens vinner. Småbarnsmødre løp jo og kjøpte disse dressene, som sikkert nok fungerer, men selv sverger jeg til at ull er bedre enn bevernylon uansett :wub:

Er kritisk til slikt selv jeg, men må innrømme at jeg ser på og gjør opp min egen mening -men får langt ifra en "løp og kjøp" tanke etter å ha sett testene deres. I alle fall ikke om Labb skulle bli testvinneren, for det gir jeg ikke mine hunder uansett utfall av TV2 hjelper deg`s test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja labb vant i år også. Og nå var ikke prisen det de tok med.

Forundrer meg ikke om Labb vinner, i såfall er det noen som er med på å sende en mail til dem?

Kanskje vi kommer i programmet? ^^ haha!

Hvorfor? Fordi du mener det er et dårlig fòr? og fordi det er et så omdiskutert fòr?

EDIT: selvom de nevnte prisen. men uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vant labb igjen <_<

Så det ikke..

hvorfor vant det? Sa de noe om deT?

Bra næringsinnhold som stemmer overens med det som står på pakken, høyt innhold av Omega 3 også var det billig...

Edit: Det første de nevnte da de 'annonserte' vinneren var prisen - så tviler på at ikke prisen var tatt med i betraktningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, LABB vant igjen..Synes den testen virket lite gjennomtenkt. Gikk jo så fort gjennom den! Og de sa de ikke skulle ta hensyn til pris, men det virket det som om de gjorde likevel, de nevnte i hvertfall prisnivået til hvert fôr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis de hadde tatt med hvor mye som kommer ut igjen når man fòrer på LABB, så hadde testen vært annerledes. Men, merk, de testet LABB aktiv, og ikke "vanlig" LABB. Ganske stor forskjell på de to variantene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å teste et hundefor skikkelig må en vel ha en del hunder til å gå på det over en lengre periode? Men uansett må man jo finne foret som passer best til hver enkelt hund, enten det er testvinner eller ikke.

Jeg tror det er det aller viktigste. En hund kan gå på et såkalt "billigfòr", mens andre kun kan gå på de "dyreste".

Her har faktisk labb hvert en av de beste fòrene jeg har prøvd. Jeg har prøvd flere av de dyreste merkene, men de ga like mye avføring som labb, men ellers var de like. Nå vurderer jeg faktisk å gå tilbake til Labb selv (ikke pga testen), men fordi det fungerte bra :twitch:

At folk slenger ut om at LABB det er noe j... dritt fordi det er såpass billig, mens andre som mener f.eks eukanuba er noe som ikke fungerer bra, så hører man ikke det (rart!). også går ryktene. Folk som ikke engang har prøvd foret sender ryktet videre.

Men jeg vil si at et dyrt fòr som eukanuba kan fungere like bra på en hund som Labb gjør på en annen hund.

Labb er jo også billig fordi det er norskprodusert(?!) og man må ikke betale for importen.

Jeg tror Labb ikke er så dårlig som folk skal ha det til, og det har kanskje blitt forbedret gjennom årene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...