Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har skjedd????


Recommended Posts

Det som er litt dumt er at vi ikke kan få gi kommentarer på bildene... For meg blir det litt unaturlig å ikke gi tilbakemelding på bilder folk legger ut...

Men det er kanskje bare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta det på den positive måten. Send pm til hverandre da vel! :)

Det blir jo ogsålitt dumt med tråder på 8 sider hvor kanskje 3 er med bilder? Selv om det mister litt av sjarmen ;)

Jeg syns det er helt greit om det er 8 sider og bare 3 av dem er bilder. Hvis jeg legger ut bilder av hundene mine er det gøy å få kommentarer og kanskje spørsmål om hundene. Jeg syns også det er gøy å spørre spørsmål og slikt til andre hunde eiere.

F.eks til Beyond med Meksikansk nakenhund, dette er en hund jeg kan lite og ingenting om, jeg spurte derfor henne om ting med den hunden. Dette er noe jeg ikke hadde gjort over PM... for det var liksom ikke sååå viktig...

Ja, det går an å skrive PM, men da mister du "diskusjonene" og samtalene. Syns også det blir mer "tiltak" å skrive PM... Blir liksom så alvorlig da..

Så jeg mener at et bildeforum der det ikke er lov å gi kommentarer o.l ikke har noen reell funskjon. Det har da mistet sin sjarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo faktisk bedre orden bare slik det er nå da... ved at alle legger bilder av rasen sin på en plass... og ikke overalt...

Kanskje det kan være en "altmulig" plass også... Hvis du f.eks har vært på tur og tatt bilder av mangeforskjellige raser...

Det bør jo og defineres hva det forumet skal brukes til..

Hvis det ska være som et oppslagsverk for folk som har ønske om å skaffe seg en rase, ja da bør det ikke være så mye kommentarer og slikt.

Skal det være en plass det medlemmene her inne kan legge ut bilder av sine søte små(og noen ganske mye større enn små :) ), ja da er det absolutt en plass der andre medlemmer burde få muligheten til å gi kommentarer og ros!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo faktisk bedre orden bare slik det er nå da... ved at alle legger bilder av rasen sin på en plass... og ikke overalt...

Kanskje det kan være en "altmulig" plass også... Hvis du f.eks har vært på tur og tatt bilder av mangeforskjellige raser...

Det bør jo og defineres hva det forumet skal brukes til..

Hvis det ska være som et oppslagsverk for folk som har ønske om å skaffe seg en rase, ja da bør det ikke være så mye kommentarer og slikt.

Skal det være en plass det medlemmene her inne kan legge ut bilder av sine søte små(og noen ganske mye større enn små :) ), ja da er det absolutt en plass der andre medlemmer burde få muligheten til å gi kommentarer og ros!!

Enig.. ;)

Blir lixom som kaldt hvis en ikke får gi kommentarer til bildet osv..

Er ikke kjekt å legge ut bilder da..

Men hva slags forum er det da? En Info side om raser?

*Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir jo ryddig hvis man holder seg innenfor rase emnene. at alle med samme rase legger inn under samme emne. SÅ da gjør det jo ikke om det blir noen kommentarer innimellom. Værste som skjer er vel at det kan bli flere sider på et emne. Og kanskje man kan begresne bruken "fin hund", men kan legge ut spørsmål eller lengere kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se det store problemet i dette.. Man kan jo også feks legge en tråd ut på hundesnakk hvis man har trent eller noe med bilde. Men problemet er at det ikke bare er en kommentar engang imellem men hele tiden. 30 stykker som skriver nååh så søt og sånn etter hverandre. Og når jeg har fått folk som rett og slett klager over de ikke gider og se bilder mere fordi det er sånn rot da måtte vi jo gjøre noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...