Gå til innhold
Hundesonen.no

Nordenstam hundeskole!


Heidi

Recommended Posts

Hei Noen som har vært på Nordenstam hundeskole? Og hvis du har kan du fortelle litt om det? Og fik du noe for pengene?

Har hørt en del fra folk herinne som ikke liker den måte de trener på. Men jeg er ikke ute etter og høre sånne ting bare dem som har vært der og kan si noe om treningen og skolen. Rygter er der jo nok av :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet en del om Nordenstam siden min onkel er utdannet af Geir Nordenstam. Han er selv hunde instruktør og har selv drevet hundeskole..

Min onkel bruker samme metoder som Nordenstam gjør. Og der er på ingen måter hård trening om man kan si det sådan :lol:

Han hæver ikke stemmer,bruker ikke vold men bare har en utrolig bra kontakt med hunden og en bra tålmodighet. Hvis man tar en helg til Nordenstam kommer man hjem med en lydig hund, da der er virkelige gode hundefolk der som har mye erfaring.

Har selv vært på kurs hos en som brugte mye positiv trening, og der betalte vi 1000,- for 10 gange og vi lærte ikke noe som helst. Spild av penger.

Men jeg ville jo gjerne høre om andre havde prøvet skolen og hvordan det gikk. Alle de rygter og sånn som tar jeg mig ikke av, for jeg VET hvordan de træner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...