Gå til innhold
Hundesonen.no

10 år for å steke valp


alucinor

Recommended Posts

Det er skremmende at unge mennesker gjør slik. jeg lurer på hva som foregår innenfor pannebrasken deres. Er det arv, er det miljø ...? Det er i allefall ikke normalt å finne ut at man skal putte en valp i stekeovnen. får håpe 10 år inne bedrer dem litt, men jeg er styggelig redd for at disse to er mennesker som ikke blir bedre. Siden de klarer skade uskyldige på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er helt OK å bruke tortur som et straffereaksjon i år 2007 i den vestlige verden? Siden noen av dere ønsker det...

Dette blir litt OT; Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne svare "Ja, det syns jeg!" på det spørsmålet der, men jeg har - i motsetning til disse freakene - en viss respekt for andres liv, hvor patetisk og lite verdt jeg enn måtte mene at det er..

Og med tanke på hvor "lange" straffer kriminelle får for alvorlige forbrytelser, så er det ikke det minste rart at folk får et lite behov for å mishandle disse litt, bare for å få føle at man faktisk HAR straffet de, og ikke gitt de en bare dask på lanken.. Det er f.eks overraskende hvor lite fengselstid det blir på disse Nokas-ranerene, til tross for at de har utført landets groveste ran - David Toska får til og med "kjendisrabatt", fordi det blir vanskelig for han å utføre nye kriminelle handlinger pga all mediaeksponeringa? Og hvor mye fikk han som skøyt politimannen? 13 år.. Fordi det måtte regnes som et uhell.. Rart med det, at det å skyte vilt rundt seg kan kvalifiseres som "uhell"? Herlig..

Og landets hardeste straff for pedofili ble vel og satt her for litt siden? Hvor en bestefar fikk 6 år i fengsel for å ha forgrepet seg på barnebarnet sitt fra hun var 6 til 12 år.. Så der sitter hun og er ødelagt for livet, mens han får 6 år i fengsel.. Egentlig burde han vel vært på gamlehjem, det er verre kår der.. Rettferdig er det ihvertfall ikke!

Og hva får man egentlig for en liten voldtekt eller to? 18 mnd fengsel? Det forutsetter at man blir dømt da, noe som forutsetter at noen anmelder.. Og det er svært få som anmelder, fordi det er vanskelig å få noen dømt for voldtekt.. Så i praksis så kan man bare voldta som det passer seg, for man blir neppe straffet for det allikevel..

Så ja, jeg skulle virkelig ønske at jeg syns det var greit med litt tortur som straff.. Så hadde det i det minste vært straff..

Og, bare for å ha skrevet litt om temaet igjen, disse to hadde ALDRI fått 10 år i fengsel i Norge for å gjøre noe sånt.. De hadde kanskje fått betinget og bot.. Og med tanke på at de putta en levende valp inn i en ovn og stekte den ihjel, så hadde de fortjent litt tortur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...