Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelpe meg?


Guest Maritus

Recommended Posts

Guest Maritus

Er det noen i Larvik/Svarstad området som kan hjelpe meg? Jeg har ikke peiling på utstilling og hvordan jeg lærer hunden min det, men vil gjerne. Hvis du tar det gratis hadde det vært det beste, men det kan man vel ikke forvente så jeg betaler, men har ikke så mye penger pga. er 12år :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest heftet "Ny i utstillingsringen" som ligger på www.nkk.no ? Der står det viktigste om hvordan en utstilling fungerer. Deretter vil jeg anbefale deg å ta kontakt med en hundeklubb eller raseklubb - ofte arrangerer de utstillingskurs og da lærer du hvordan du skal stille opp hunden. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen i Larvik/Svarstad området som kan hjelpe meg? Jeg har ikke peiling på utstilling og hvordan jeg lærer hunden min det, men vil gjerne. Hvis du tar det gratis hadde det vært det beste, men det kan man vel ikke forvente så jeg betaler, men har ikke så mye penger pga. er 12år :wub:

Jeg bor i Porsgrunn, ingen lang tur til Larvik :D

Har jo selv flat, som er meget nærmt beslektet! :)

Bare add meg på msn om du vil; blond_baby_@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Hei! Det blir nok ikke sååå lenge før jeg tar meg en tur til larvik(Mest sannsynlig svarstad...) Og vi kan møtes og ha litt ringtrening da, og jeg kan gi deg noen tips hvis du vil... Du som har golden kan begynne med å lære henne å stå først :wub:

Det hadde passa best i Svarstad egentlig ja, fordi det er der hunden min egentlig bor, bor annaver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...