Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva vil du se?


Recommended Posts

Jeg liker å se på bur,kobbel,halsbåndmshampoer,sprayer,børster og slike ting. Er ikke så facinert av dilledolle ting som glorete hundedekken og prinsessesenger. Altså en EKTE hundebutikk med EKTE hundeutstyr :P

Var og så på en eller annen "butikk" på utst i vormsund. Der MÅTTE det jo seff bare være noen som solgte designer dekken for 2000 kr stk. Jeg så på to dekken og måtte bare gå! Hvem er det som kler opp hunden i Boa da?? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt dilla på halsbånd.. shopper.. og shopper.. og shopper! :roll:

Hehe, det vet jeg. :P:)

Når jeg er et sted de selger hundeutstyr (det være seg hundemesser, utstillinger eller dyrebutikker) ser jeg på alt minst seks ganger, for det er liksom ikke så veldig mange hundeutstillinger eller hundemesser å dra på her rundt omkring, så da kan man likeså godt få med seg alt som er når man først er et sted der de selger hundeting. Om noen skjønte hva jeg mente med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stands der de har litt utenom det vanlige. For eks. flotte halsbånd og kobbeler, til en okey pris.

For pisen og kvaliteten spiller størst rolle uansett! Og ikke minst humøret og kunnskapene til selger. Syns den som skal selge hundeutstyr må kunne hva han/henne snakker om og må kunne veilede deg ang. størrelser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stands der de har litt utenom det vanlige. For eks. flotte halsbånd og kobbeler, til en okey pris.

For pisen og kvaliteten spiller størst rolle uansett! Og ikke minst humøret og kunnskapene til selger. Syns den som skal selge hundeutstyr må kunne hva han/henne snakker om og må kunne veilede deg ang. størrelser osv.

Jupp! Pluss at det er kjempegøyt å plukke..! hihih...-jeg måå kjenne på ting før jeg evt kjøper noe.! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stands der de har litt utenom det vanlige. For eks. flotte halsbånd og kobbeler, til en okey pris.

For pisen og kvaliteten spiller størst rolle uansett! Og ikke minst humøret og kunnskapene til selger. Syns den som skal selge hundeutstyr må kunne hva han/henne snakker om og må kunne veilede deg ang. størrelser osv.

endelig noen svar som besvarte spørsmålet mitt, hele spørsmålet blei litt feil når det havna under denne katagorien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker å se på halsbånd og kobbel jeg å! Og hundeleker. Eller ting jeg trenger. Syns det er bra om de har litt utvalg! :)

Samme her.. ;)

Liker også å se på dekken og gensre.. (praktiske sådan) + godteri og godbiter i alle former og farger.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...