Gå til innhold
Hundesonen.no

Adelnor`s Alexis


Ricco

Recommended Posts

På fredag var vi og hentet vår nye tispe, Alexis. Ho kom då frå Tyristrand til Bergen. Ho er vel 2 år, og er en snill og omgjengelig hund.

Legger ut noen bilder så dere får se henne.

DSC00003.jpg

DSC00008.jpg

DSC00009.jpg

Her ligger alle tre og slapper av.

DSC00012.jpg

Og her er standbilde av henne.

alexis_standaugust.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer så mye mye med et nydelig eksemplar av rasen :rolleyes: . Veldig kjekt for dere. Håper snart å treffe dere igjen. SBK utstillingen??

Takk for det Gunn! Kjem litt ann på når den utstillingen skal vere det.... Alexis skal ha valper ca midt i mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen hun er!

Kan jeg spørre hvorfor han skal selges?

Ja selvfølgelig kan du det! :hyper:

Som du kanskje veit så eiger vi ikkje Vigo åleine. Og han var meint å bruke som utstilling/avlshund. (det var avtalen vi hadde m oppdretter)

Men desverre så har han hengeører, (dei kommer ikkje opp) Og da faller begge desse tingene som er i avtalen bort.

Defor blir han solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott tispe. Jeg pleier ikke å synes schäfertisper er fine, men hun er var FLOTT :hyper: Gratulerer så mye :lol: Lykke til med valpekullet :)

Takk for det! må innrømme at jeg er litt nervøs ang det med kull, har ikkje noe erfaring med det. Men jeg har litt tid å finne ut av ting og tang, og så har jeg heldigvis folk med erfaring rundt meg så det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! må innrømme at jeg er litt nervøs ang det med kull, har ikkje noe erfaring med det. Men jeg har litt tid å finne ut av ting og tang, og så har jeg heldigvis folk med erfaring rundt meg så det går nok bra.

Det går nok kjempe fint :hyper: Kan jeg spørre hvem som er faren til kullet? Evt bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig kan du det! :hyper:

Som du kanskje veit så eiger vi ikkje Vigo åleine. Og han var meint å bruke som utstilling/avlshund. (det var avtalen vi hadde m oppdretter)

Men desverre så har han hengeører, (dei kommer ikkje opp) Og da faller begge desse tingene som er i avtalen bort.

Defor blir han solgt.

Jeg skjønner! Sikkert ikke så lett, men dere har nå denne fine jenta og kose dere med... Har hun vært stilt ut noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner! Sikkert ikke så lett, men dere har nå denne fine jenta og kose dere med... Har hun vært stilt ut noe?

Nei det er ikke lett, men sånn er det bare...

Ja hun har vert stilt 5 ganger og blitt nr 2 hver gang. Har og HP og CK. Hun er og avlskåret og har tatt karaktertest. Vi skal brukskåre henne i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...