Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke fôr har dere prøvd og ikke fornøyd med?


Renate A

Recommended Posts

Hvilke fôr har dere prøvd og ikke fornøyd med?

Jeg har brukt:

Pedigree Pal = Liten matlyst, rød avføring og masse ørebetennelser, tørr hud og fylte analkjertler.

Nutra nuggets= Nektet å spise det etter en uke, så vi måtte gi bort sekken.

Nå går hun på Specific og har gjort det i over 1år og jeg er kjempe fornøyd. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd padigree pal , mye avføring, løs mage dålig i pelsen.

Eukanuba, eksem . Fikk høre at det faktisk var stoffer i foret som kunne gi hundene kreft da jeg var på kurs.

Troll , eksem og dårlig i pels.

Købers(ikke siker på hvordan det skrives) dårlig matlyst, eksem.

Nå går det i labb her å det har vert bra for begge hundene, bra avføring, ike eksem og fin pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker royal canin, er fornøyd med det.

har prøvd labb ble mye avføring av det og ikke minst altid bløtt så det sluttet vi fort med.

prøvd hills men hundene vil ikke ha det (i så fall skal de være skikkelig sultne)

ekanuba skal vi no prøve på samojeden (har vunnet en 15 kg sekk med for) kan liksom ikke si nei til en hel sekk gratis så vi får se på henne hvordan det går. går vekten opp igjen så går vi tilbake til royal canin.(den hunden legger så lett på seg)

for fra vanlige butikker har vi aldri brukt(da skal det være skikkelig krise) men har vi ikke råd til for så får vi krite så har ikke det så gale på den måten. :lol: (snill butikk eier som vi kjenner :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Jeg har brukt Eukanuba, men det likte ikke hunden.

Nå bruker jeg Hill's og det er flott! Hill's har jo også det nye greiene i valpefôret sitt. DHA, det er visst noen spesielle oljer som hjelper til med å utvikle hjernen og synet på små valper (og kattunger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...