Gå til innhold
Hundesonen.no

tenning


deco

Recommended Posts

Har tenkt meg en tur til Oslo i midten av mars på kurs, blir noen ekstra dager og lurte på om vi skulle prøvd å få tatt tenninngen på sau mens vi er der nede, har ikke mye sau å trene på her (3 timer om det klaffer med ferga). Spørsmålet er vel egentlig om det er noen plass jeg kan gjøre det? Er helt grønn på det her! Rajah er blitt nesten et halv år innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är viktigt att du i så fall tänder henne på snälla får som är vana vid att bli vallade. Kan inte din uppfödare hjälpa dig med det? Det är viktigt att hon inte blir skrämd eller får obehagliga upplevelser. Jag tror inte att vi kommer ha får i mars, snarare från april-maj och framåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sau! Bare si fra når du har tenkt deg innover! Er det noe sauen bør tenke på?

Tja.. Sauen må som Fanny sier være snill og hundevant, og ettersom jeg ikke kan noe om gjeting burde jeg ha en erfaren sammen med meg. ;)

Det är viktigt att du i så fall tänder henne på snälla får som är vana vid att bli vallade. Kan inte din uppfödare hjälpa dig med det? Det är viktigt att hon inte blir skrämd eller får obehagliga upplevelser. Jag tror inte att vi kommer ha får i mars, snarare från april-maj och framåt.

Oppdretteren har ikke trent opp hundene selv (kjøpt ferdigtrent) og er ikke veldig erfaren.

Han som har trent dem før skal hjelpe med da ;) Flere av søskene er allerede tent og viser gode takter, så blir morro å se hva som bor i henne her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...