Gå til innhold
Hundesonen.no

Plukker du fortsatt ikke opp etter hunden din?


Lotta

Recommended Posts

ÆSJ! Jaja, nå får jeg nesten litt lyst til å plukke det opp, men jeg har flinke hund, jeg, så det slipper jeg. Han går nemelig ned på jordene og gjør fra seg så vi har null dritt runt huset!

Vi har også et firma som heter antisimex som reiser runt på garder og stter ut 20 rottegift feller. De kommer så tilbake en gang anehver månde og skjekker de. Så vi har null rotter på vår gard ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. "Kommunen legger ut gift ved offentlige bygninger", er det lagt ut slik at det er sjanse for at hunder f.eks kan få sånt i seg? Men uansett, super ekkelt!

Litt OT, men ang rottegift så er det (egentlig) strenge regler om hvordan det skal legges ut. I Oslo eks støter man stadig på "bokser" med rottegiften inni, der kun rotter og mus kommer seg inn (men ikke hunder og katter eks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ekkelt! Jeg plukker opp med mindre Kelso løper inn i skogkanten for å gå på do, men dersom vi går langs vei er jeg kjapp med pose ja! Blir så sint når jeg selv tråkker i noe brunt, så hvorfor ska jeg pine andre med det? Å dette var da en ny god grunn til å plukke opp :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...