Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som blir med på ringtrening?


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar
På søndag skal jeg være med på agilityoppvisning klokken 18, så da kan jeg ikke ;)

øøøø... den oppvisningen er kl 10.30 :rolleyes:

åja.. hvor er det da? Nordnæsdalen?

Nei, den er hos Alvøen Rideklubb, i forbindelse med NM i dressur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøø... den oppvisningen er kl 10.30 :rolleyes:

Nei, den er hos Alvøen Rideklubb, i forbindelse med NM i dressur.

Skjønner fremdeles ikke hvor jeg har klokken 18 fra ... :rolleyes:

Da kan jeg sikkert klare å være på Vestkanten til 18 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa...!! Vi kommer ! Jeg har tidligvakt, så jeg er ferdig på jobb kl 16. Vi trenger seriøst hjelp..må få inn dobbelthandling på dyret PRONTO.... ;)

(hvis noen lurer på det, så nei...-vi dobbelthandler ikke i Norge...men når man skal ned til en haug gærne italienere så gjør man det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa...! Vi kommer ! Jeg har tidligvakt, så jeg er ferdig på jobb kl 16. Vi trenger seriøst hjelp..må få inn dobbelthandling på dyret PRONTO.... :wub:

(hvis noen lurer på det, så nei...-vi dobbelthandler ikke i Norge...men når man skal ned til en haug gærne italienere så gjør man det...)

hmmm... men hvorfor dobbelthandle i Italia hvis hunden klarer seg fint uten i Norge?

Mulig eg e litt treig her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... men hvorfor dobbelthandle i Italia hvis hunden klarer seg fint uten i Norge?

Mulig eg e litt treig her... :wub:

Fordi det er andre regler for "takt og tone" der nede....-det eksisterer ikke! ;) -som stineogace sier; Hunden shower bedre med hjelp,man får bedre frem bryst og vinkler slik, og dommerene liker å se hunden "alene"...ikke med en handler som tuller rundt og pirker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

er det ikke både og da? både litt oppladning til utstilling, samt at hundene får kose seg sammen etterpå. og dessuten: lære å omgås hverandre uten noe styr. har bare vært med en gang, men kan jo en del om utstilling, så jeg hjelper gjerne til om noen trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Skal vi få til en liten runde med ringtrening på søndag, 10.02. For de som er hjemme, og ikke på Ølen utstillingen? :P

Alternative parkeringsdekk (som er greit å bruke til slik trening) er: Loddefjord/Vestkanten, Fyllingsdalen/Oasen, Fana/Lagunen, Nesttun?

Hvem kan og hvor?

Vi trenger sårt håndteringstrening!!:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...