Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som blir med på ringtrening?


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Nå snakket jeg iallfall med vekterene på Vestkanten i dag og det var helt i orden at vi brukte parkeringsdekket der så lenge vi plukket opp etter hundene og flyttet oss til et annet dekk hvis en av klubbene som låner omtådet kom for å trene. Det er jo fire parkeringsdekk der, så det skulle jo ikke by på de største problemene akkurat ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da sier vi det:-) Hadde vært supert om vi møttes på terminalen, så slipper jeg å havne feil sted.

Hvilke busser går opp dit egentlig?

Hmm, du kan ta de fleste egentlig. 414 som går til Olsvik og du kan ta de som går til Vadmyra/Hetlevikåsen og Alvøen/Håkonsvern bussene. Bare si at du skal til Vestkanten du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si dekk 3? Der er det tak over hele! Jeg kan møte deg på terminalen Benedicte ...

Calina: Skal du ha med den nye? Håper det sånn at jeg kan få knipe litt! ;)

Jupp - småen skal være med...hehe... :)

de trenger ringtrening begge to. ;)

Kommer kanskje, bilen er forsatt på verksted og det begynner å bli utrolig kjedelig å busse alle steder :unsure:

Om det blir en ny runde neste søndag blir jeg gjerne med :)

Det hadde jo vært kjekt å avtalt neste søndag og, allerede nå ? de fleste av dere skal vel til Ølen og stille,og det er jo ikke så lenge til... ;)

*dobbelpost, endret av mod.Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært kjekt å avtalt neste søndag og, allerede nå ? de fleste av dere skal vel til Ølen og stille,og det er jo ikke så lenge til... :)

Ja det hadde vært supert! Er veldig flexibel når det gjelder tidspunkt, men fint om det ikke blir for tidlig på morgenen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...