Gå til innhold
Hundesonen.no

Pils for pelskledde


Nina

Recommended Posts

"Berenden fra Nederland, som gjerne ville gi sine små Weimaranere en like god avslutning på dagen som henne selv.

- En gang i året drar vi til Østerrike for å gå på jakt med hundene, og på slutten av dagen sitter vi på verandaen og drikker øl. Så vi tenkte at hunden også har fortjent det, sier hun."

eh..? Altså... Hunden fortjener øl? Hva er det for noe? Hvis det er noe poeng i denne drikken skal jeg ikke si noe i mot det. Og tydelighvis skal ikke dette være farlig for hunden. Men at poenget er at hunden skal fortjene å drikke øl på kvelden sammen med eierne, synest jeg blir domt. Jeg ville ikke gitt min hund øl. Hvorfor skal hunden ha øl? Hvorfor skal alltid hunder ha det samme som mennesker? (sjokolade snop...) Jeg skal ikke si at ingen burde gi dette til hunden, og det kan hende at det er mange gode vitaminer i, men slik som de fremstilte dette på denne nettsiden, tenker ikke jeg at jeg vil gi hunden min øl. Hadde dette vert bra for hunden hadde de sikkert fått frem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! synes det var litt artig jeg! Sier jo bare at folk vil inkludere hundene sine mest mulig i familien..men det er jo unødvendig selvfølgelig! (det er det når jeg drikker øl også egentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undøvendig?! :shocked: Min lille Panebass ville vært dypt opprørt over å høre dere nå.. En av de få gledene han hadde her i livet var nemlig å få en vørterøl. Det beste i hele verden var å ligge på verandaen å rape i sola etter en kald øl.. det var nødvendig for tenk!

Jeg oppdaget tidlig at bikkja hadde fullstendig øldilla (han stakk av med en six pack med pils 4 mnd gammel) og en dag tenkte jeg,"sikkert sunt", og kjøpte med en vørterøl til han på vei hjem.. Etter det ble det fast praksis med vørterøl i skåla på lørdagene ;)

Lyra har også vist noen øldigger tendenser (hun er ram etter kaffe og sigarettsneiper og btw, skikkelig nederlender) så mulig hun får en vørterøl å kose seg med en dag til sommeren og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...