Gå til innhold
Hundesonen.no

Helgetur?


HHC
 Share

Recommended Posts

Kom på her om dagen at oppdretter fortsatt har nøkkel til en hytte som ligger i Kilebygda. Stedet ligger ca 25min kjøretur fra meg (Porsgrunn). Det er en liten helt enkel hytte 10min kjøretur rett inn i skauven for og si det pent. Utenfor hytten er det et lite grus/sand område der man fint kan parkere 4-6 biler. Samt en liten elv der hundene kan bade litt. Opp fra hytten er det lang skogvei. Fint sted hvor man kan slippe hundene. Har totalt fra jeg var 5år møtt personer der 3 ganger. Retrieverklubben Telemark holdt til her før. Om jeg ikke husker feil er det 2 eller 3 køyesenger der inne, altså overnattingsmulighet for noen pers + hunder.

Hytten er ikke brukt på en stund, men fungerer fint for en helg, eller bare en natt. Det er også fine muligheter for og gå spor/blodspor der oppe:) Siden hytten ikke er noe veldig stor må hundene gå greit sammen. Han jeg evnt skal ha med meg er underdanig og neppe noe problem i hvertfall :)

Dersom noen kunne hatt lyst til noe slikt hadde jo det vært koselig. Har nemlig lyst til og ta en slik helg og gå laange turer hver dag uten og møte alt for masse folk og la hundene få slite seg skikkelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...