Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeferie


HHC

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Har som sagt ikke peil på åssen stedene ligger da. Men fint hvis noen andre kommer med noe.

Hytta vår kan sikkert også brukes.. 9 sengeplasser.. Ligger i helgeroa..

[

Hvor i Helgeroa da...

Vet sikkert om mange plasser dere kunne trent og sånt der, siden jeg bor i helgeroa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på solåsen på leir... veldig kosli sted. 60m vannsklie å :)

Er i grunn veldig fint der.. stor gressbakke å trene på også...

Men hadde det ikke vært artig med en liten konkurranse på søndagen? helt uoffesielt??

haha, så på det nå, og kom på at jeg har også vært på leir der engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Helgeroa da...

Vet sikkert om mange plasser dere kunne trent og sånt der, siden jeg bor i helgeroa..

Heelt ute på Mølen ;) ca 10min å gå til campingplassen, Omli...

Ok, synes vi skal sette opp en komite og arbeide litt med det... Bør ikke være mer enn 5 i komiteen...

Jeg vil gjerne sitte der, og regner med at Kath vil siden hun la ut ideen og har gjort noe research?

Jeg trenger ikke nødvendigvis, men kan godt det, noen flere som er med?

Kom igjen nå da folkens! Lets get aktive! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... bor 700m fra tvedalskrysset, og kjenner de fleste plasser rundt her... er ikke mange plasser jeg ikke har gått:D kunne hørt med "naboen" om å bruke plassen hos han der de dreiv å trena ipo tidligere vis dere skal ut hit.

Høres kjempe bra ut! [Y]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jaa, nå skjer det mye i Stavanger sin ferie her da, ingen som kunne tenkt seg og inngått i en liten komtie? Kunne prøvd og fått til et lite møte over msn en dag?

Prøve å få inn noen litt ledre personer også da, kom igjen nå folkens :ahappy:

*Jeg prøver å skape engasjement her! :hug:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter som en riktigt kul idé det där med att träffas och träna o umgås. är intresserad om det funkar med jobb och eventuell semester!

Vad räknas som äldre då? Jag är 21,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter som en riktigt kul idé det där med att träffas och träna o umgås. är intresserad om det funkar med jobb och eventuell semester!

Vad räknas som äldre då? Jag är 21,,,

Det er vel en stor skala på alder her, men tror ikke du blir en gamling med dine 21 heller :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Jeg ser dere vil ha hundetreff i sommer..

Jeg tenkte på en ting...At en hytte på 27kvm blir vel litt i minste laget med 6mennesker og kanskje ennå flerer hunder?? Eller? ;)

Hehe... Jeg kunne tenkt meg å være med om jeg får låne hund.. Får ikke min egen før i November ;);)

Vil bare dele med dere at.. Jeg har en bestemor..som har et sommerhus..

Det ligger desverre på vestlandet,så kunne jo evt vært en mulighet for dere, for ei uke,om noen ville det,i sommer..

Der får vi være gratis, det er 8 sengeplasser (Fler om man vil ligge på sofaen),og stoooort område ute..

En gammel gård..Klart, det er ikke verdens beste standard,men det er jo større enn ei hytte,og det er gratis og bo der,+ man kan være så lenge man vil ;)

Det er kjempe fiiiint for hunder der,og hundene kan gå løse hele dagen..Ingen naboer på laang avstand..Og masse tur-muligheter rundt iskogen,med både sau/kyr ;)

Det eneste dere hadde trengt å tenke er den maten dere skal ha, og bensin på bilen :P

Fòr til hundene må dere jo ta med,men det hadde dere måttet ha hjemme uansett...:P hehe...

Tenk på det :P

1ukes ferie :P

+ at man selvfølgelig må vaske når man drar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...