Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsberg


Recommended Posts

Litt usikker på om dette egentlig hører hjemme i denne gruppa, men jeg prøver.. :)

Er det noen her fra Kongsberg eller der omkring?

Som jeg har skrevet et par andre steder her har min "lille" boff litt behov for å få treffe andre hunder. Han har aldri blitt sosialisert så han er sinnsykt brå og høylytta og kan oppfattes som aggressiv av folk (og hunder) som ikke er klar over at han rett og slett ikke veit bedre.

Derfor lurte jeg på om noen her bor nærme nok og har en hund dere føler er trygg nok til at vi kanskje kunne møttes en gang?

Det bor selvsagt hunder i nabolaget som jeg kunne prøvd å fått med ut, men et er et begrenset ut valg av en usikker eldre schæferhan, en bråkjekk terrier og en bjeffende bichon med usikre eiere. Så det er litt vanskelig å få med noen av dem... :)

For å gi et lite bilde av hva Mikey gjør når vi møter andre hunder:

I bånd - overivrig, bjeffer, knurrer, logrer, har bust til den store gullmedaljen, men roer seg rimelig greit så fort han får komme bort.

Løs - løper bort i en sinnsyk fart hvis jeg ikke er oppmerksom nok og sier nei først eller han rett og slett er i et "jeg hører ikke på mamma"-hjørne, men går ikke til angrep eller gjør andre sånne ting.

Hvis du tror du og hunden din er villig til å møte oss, kan du ikke sende en melding? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jeg har vært endel på Kvarten tidligere før jeg fikk Mikey. (Var hundepasser for ei av dem som pleide/pleier å være der) Det som er der er jo at de fleste hundene er slitne etter en så lang lekeøkt og derfor har jeg på en måte lyst til å prøve å finne noen som har tid utenom akkurat den tida. Jeg har stortsett ikke tid til å være ned på der akkurat når treffet er så har ikke fått vært der "hundeløs" for å høre om noen kunne hatt lyst til å hjelpe meg litt..

men takk for forslaget.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Lagt ut 2 innlegg under hundetreff.. Å så under hundetreff rundt om i norge.. Ikke sikkert det er noe for deg.

Å min lille staff er bare 5 mnd.. Men spørs åssen han er nå..ser innlegget ditt er litt gammelt.. Hvis den er roligere går det.. Hvis ikke må vi venter noen mnd..å er med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Huff da..trist å høre!

Den hunden du har nå da, hvordan er den, gammel, rase?

Vil den gå tur, på kvarten, leike, trene??

(tenke i forhold at heg har spurt om alle disse tingene på innlegg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...