Gå til innhold
Hundesonen.no

når tør du si at valpen er renslig?


WheatenMali

Recommended Posts

Når tør dere si at valpen deres er renslig, 100%?

Hvis det skjer en ulykke, er ikke valpen renslig da? (i deres øyne)

eller var det deres egen feil at valpen gjorde noe inne?

jeg har alltid vært redd for å si for tidlig at valpene er renslige, fordi da hender det ofte at jeg tror det for godt selv og det går for lang tid mellom hver tur og det skjer en ulykke, kan vel si at Nena er renslig nå, men det kan jo alltid skje ulykker også i en alder av 7mnd:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at de er husreine når de ikke tisser eller driter inne lenger og ikke har gjort det på et par uker! :D Det er jo selvfølgelig en fordel at de har et slags tein på at de vil ut også da!

Kobra flyr som en huggern høne her når a vil ut :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at de er husreine når de ikke tisser eller driter inne lenger og ikke har gjort det på et par uker! :D Det er jo selvfølgelig en fordel at de har et slags tein på at de vil ut også da!

Kobra flyr som en huggern høne her når a vil ut :roll:

Enig, bortsett fra det at de bør ha et tegn som viser at de vil ut. Da Tinka var liten og ikke husrein merket jeg at hun skulle gjøre fra seg på den måten at hun rusla bort fra oss og begynte å snuse og gå i ring. :wink: Men etter det har det aldri vært nødvendig med noe tegn, Tinka klarer å holde seg i mange timer, for hun vet at hun får komme ut til slutt allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden vår ble husren etter noen uker. Var vel 3 mnd da vi kunne si det. Selvfølgelig har det skjedd uhell iblandt, men det har KUN vært vår egen feil. Og så har ho vært litt dårlig i mangen om natten og sånn. Men tissetrening var vel ikke det som var værst å trene.. (det trodde jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...