Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar
Aya

Silje + følge?

Betty

TJ

Crizpo

Pointerguri

Lill

Stine

Rabalder

Emilie

Man tar da ikke med seg fisk på fisketur vel!? ;)

Neida, jeg tror ikke Trond skal være med..... så foreløpig tror jeg at jeg kommer alene... men med hundeflokken! ;)

Aya

Silje

Betty

TJ

Crizpo

Pointerguri

Lill

Stine

Rabalder

Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger det an med møte ikveld? Jeg kan i hele kveld, men ikke imorgen. Da skal jeg på jobb fra kl 08.00 til 20.30 - 21.00 og orker ikke noe når jeg kommer hjem.. Onsdagen er jeg ikke sikker på om jeg skal på ungdomstjenesten etter jobb eller ikke. Og torsdagen begynner det å bli litt sent å ha møte syns jeg. Vet ikke hva dere andre sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, msn'en min har klikket HELT, så jeg kommer ikke inn.. Fortsett møtet uten meg. Avtal hvem som lager "reklame" til resten av sonenfolket, den må ut snarest. Må og snakke med Silje, som må reservere hytta. Snakk om hvordan dere fikser betaling og påmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny info om sonentreff i Rogaland!

Vi inviterer til treff siste helgen i juni, fra 28. juni til 1. juli.

Det vil bli leid to leiligheter i ei hytte, litt info om leilighetene:

Leilighet 1 og 2 er på ca. 65 m2 hver. De består av stue med kjøkkenkrok, 3 soverom med tilsammen 6 sengeplasser, dusj, do, gang, yttergang, bod. Vedovn. TV.

Vi har satt maks antall på 2 hunder hver, siden det ikke er lov å ha hunder på soverommene i følge de som eier hytta. Det er ikke lov til å ha med aggressive hunder eller løpetisper, av hensyn til de andre deltagerne.

Vi har vært oppe ved hytta og sett, og det er flotte turområder rundt og lite andre hytter i umiddelbar nærhet. Vi har fått beskjed om at det vil være sau der om sommeren, så det er noe man bør tenke på og ha i bakhodet.

Vi satser på at det blir sosialt og trivelig, og at det blir litt hundetrening. Blant annet vil Silje komme med noen handlingstips, og det er flotte områder til å legge ut et spor og to for de som har lyst til det.

Med 12 sengeplasser og et par 'lokale helter' som kan ta med et par madrasser, har vi plass til 15 deltagere. Da komiteen tar opp 5 plasser, er det altså kun 10 ledige plasser igjen, så vær rask å melde på. :)

Prisen for hele herligheten vil være 650,- per deltager inkludert hytteleie og felles mat, og vi vil være behjelpelig med skyss til og fra flyplass/togstasjon/bussholdeplass osv.

Ta med et pålegg dere liker, også må alle holde seg med eget snop for at vi skal få ned prisen så mye som mulig, brus kjøper vi inn. Har du spesielle matallergier og lignende, si ifra om det i mailen.

Bindende påmelding med info om dere selv og hundene tas i mot på mail sonentreff@hotmail.com .

Skriv gjerne navn, og et telefonnummer vi kan nå dere på i tilfelle det skulle være nødvendig. Og gjerne hundens alder og kjønn, også må vi vite hvis hunden er 'sær' på noe vis. ;) Da kan vi forsøke å sette sammen de hundene som har best forutsetninger for å kunne bo sammen. :hyper:

Påmeldingsfrist er 15. februar og betalingsfrist er 19. februar. Det er mulighet for å dele opp betalingen i to for de som ønsker det. Da kan en velge å betale inn 300,- kroner for kun hytta i første omgang, også betale resten (350,-) 15. mars.

Vel møtt til sonentreff!

Og ikke vær redd for å spørre hvis dere lurer på noe. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut dette :hyper:

Par spørsmål bare:

Hvor ligger disse hyttene?

Ang ingen hunder på soverommene, blir det da 6-12 hunder i hver stue? Lurer bare på litt rundt det da jeg har et mobbeoffer som antageligvis vill bli redd og usikker sammen med så mange ukjente hunder uten meg tilstede om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang ingen hunder på soverommene, blir det da 6-12 hunder i hver stue? Lurer bare på litt rundt det da jeg har et mobbeoffer som antageligvis vill bli redd og usikker sammen med så mange ukjente hunder uten meg tilstede om natten.

Ja, det vil bli en del hunder i stue/kjøkken og gang. En del av hundene kommer til å være valper, og vi vil forsøke å fordele leilighetene slik at hvis noen hunder ikke passer sammen, så får de være i hver sin leilighet. Det er også mulighet for å legge hundene i bil om natta når en ikke kan passe på. Ellers er det jo et hundetreff, så det blir jo mange ukjente hunder han får og forholde seg til uansett, men tror du ikke det går greit hvis vi får til noe med fordelingen på leilighetene? Det er forresten også mulighet til å campe på sofa eller madrass i stuen dersom du vil være sammen med ham om natten.

Hytta er i Bjerkreim, husker ikke helt hva plassen het, men det er oppå et fjell. :Laugh: Kanskje Ingvild husker hva plassen heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plassen heter Lauperak, og ligger i "fjellheimen" ovenfor Bjerkreim. Hundene bør helst ligge i bur om natta, så det skal gå greit med flere hunder sammen, så lenge de er vant med å sove borte fra eier. Når det er sagt, så vil det både være mulighet til å ha hunden ute og, det er et slags "innhugg" i hytta hvor det er ski på vinteren. Her er det altså tre vegger og tak, og dette er jo på sommeren, så det kan være en mulighet. Ellers vil det både være en løsning å ha hunden i bil om natta, eller å selv sove på madrass sammen med hundene (jeg vil nok muligens gjøre det dersom jeg har valp med). Vi vil gjerne tilrette legge dette på den beste måten, så alle får en fin helg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :hyper:

Bur blir ikke aktuelt for min del og hunden er (for)knyttet til meg og er vandt til å være i nærheten av meg om nettene. Selve treffet går nok fint for da er jeg der for å passe på, men det er nettene jeg tenker på. Ligge i bilen går heller ikke da jeg ikke har bil og jeg er redd ingen hadde fått sove pga uling.

Dette er en hund som har måttet dele på mennesket sitt med 30 andre hunder i sine første 9 mnd, nå når han har et helt for seg selv vil han ikke gi slipp på det (meg) :rolleyes:

Tar ingen sorger på forskudd og kommer til å se ann hvordan han talker det, men er godt å vite at jeg har mulighet til å campe i stua bare i tilfelle :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...