Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildespam.


molly

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
OT.

Siri, jeg får ikke svart deg på PM, får beskjed om at "medlemmet har valgt å ikke være tilgjengelig..." eller noe sånt.. Men ja, jeg har bredbånd.. :lol:

Høhhhh... har JEG valgt å ikke være tilgjengelig ???? Makan... :). Mailer er forøvrig avsendt nuhhh !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse herlige bilder av hundene ja - og noen kanskje ikke fullt så flatterende bilder av de to-beinte.. hehehhee. Her kommer det en hel haug med bilder fra mitt kamera også. At jeg har lagt ut så mange bilder av Dilla er bare for å gjøre opp for de andre bildene jeg har lagt ut av den to-beinte eieren altså *ler*.

Siris bilder

Jeg synes nå dere var søte hele gjengen jeg da :lol:. Med eller uten pølser (ehhhh... dypfrossen kylling), bartedyr, krølledyr røyk eller hva det nå var :lol:.

Jeg starter nå prosess mailing :).

Her satt jeg å lo godt av alle bildene som var lagt ut, helt til jeg fant de av meg :o Med marshmellows og dypfryst kylling og greier! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her satt jeg å lo godt av alle bildene som var lagt ut, helt til jeg fant de av meg :lol: Med marshmellows og dypfryst kylling og greier! :lol:

*Glise*. Den dypfryste kyllingen tok jo bare kaka da !! Fantastisk. Innrømmer at det var hakket før latterkrampe da jeg så deg med den :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bolla overser onde, onde, onde 2ne* <_<

*knis*

Bålet overser onde, onde, onde 2ne, mener du vel? :P

Rare belgere?? Hun er da ikke rar :lol: Du falt i smak ja... Du fikk tilmed frem grisegrynta hennes :lol:

Bartebelgere som ikke liker folk er rart nok :P Fine valpisen grynta masse hun.. hehe :o

Her satt jeg å lo godt av alle bildene som var lagt ut, helt til jeg fant de av meg :P Med marshmellows og dypfryst kylling og greier! :lol:

Ja, ikke sant, det er ikke sååå morsomt allikevel da, når det plutselig er en sjøl folk sitter og ler av? <_<

*Glise*. Den dypfryste kyllingen tok jo bare kaka da ! Fantastisk. Innrømmer at det var hakket før latterkrampe da jeg så deg med den :).

Det morsomme er at kyllingen var til bikkja! Ja, for all del, ikke ta med mat til deg sjøl når du skal på julegrillparty, liksom.. Kylling til bikkja derimot, det bare må man jo ha.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der flere enn Tequila som har sånn *kremt* deilig pølsemage idag...? <_<

Utrolig nok: nei... Magen til Lyra er helt fin og hun spiste ikke bare litt pølser..Det så ut som hun hadde svelget en ballong veldig lenge i går men nå er hun en slank valp igjen. helt utrolig..Loke derimot kastet opp i dag tidlig men han fikk jo ingen pølser <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe å grine for! :lol: Det var flere av oss som var der som ikke har lappen eller bil, det er bare å avtale med å sitte på/møte noen et sted! Problem løst! :lol:

Og nå er det enda en å sitte på med :lol: Hvis noen tørr da..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...