Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildespam.


molly

Recommended Posts

Noe sier meg at det å legge ut bilder ETTER Belgerpia, kan sammenlignes med å hoppe etter Wirkola...

Jeg er derfor kjapt ute med mitt bidrag.. :rolleyes:

Vesla...

Sonentreff006.jpg

Fotoshoot...

Sonentreff010.jpg

liten valp og litt større valp...

Sonentreff015.jpg

min vakring..

Sonentreff020.jpg

Litt flørting

Sonentreff028.jpg

Vakker ung gutt.

Sonentreff026.jpg

Vakre kjendis-Lyra

Sonentreff036.jpg

Sonentreff038.jpg

Sonentreff042.jpg

mer flørting. Snorre syntes Dina var ei skikkelig smukke.

Sonentreff045.jpg

Snorre avreagerer etter litt kjeft...

Sonentreff049.jpg

Alle bildene ligger

HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Wirkola?

Ugh - angst............

Vel, jeg har seriøst mye bilder....... og seriøst mange som ser bra ut.... det vil ta bittelitt tid å bearbeide dem, men jeg lover spam litt etterhvert - jeg har akkurat lastet inn bildene og slettet de som var ubrukelige og nesten ubrukelige og sånn - den har jeg 10 av (akkurat det er vanskelig det, for det er ørsmå forskjeller og vanskelig å bestemme hvem som er best liksom... he he he he)... Begynner å jobbe med resten nå - kanskje må jeg spise før jeg spammer - vi får se......

Takk for hyggelig treff alle sammen, veldig trivelig å se så mange fornuftige veltilpassede hunder på ett sted..... mest inntrykk gjorde nok Varg og Tequila ........ (de andre var også veldig veldig fiiiiiiiine) ....... for noen søte greisuser de var... he he he he he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Tja.... hvor seriøst vil dere ha det? :lol:

Det mangler bilder av noen hunder - dessverre...... - men her er i alle fall en liten presentasjonsrunde av noen av de firbente som var tilstede..... i alfabetisk rekkefølge faktisk he he he

Babs

BabsIMG_8157.jpg

BabsIMG_8151.jpg

Bris - som har de mest sinnsykt vakre øynene jeg har sett på lenge

BrisIMG_7933.jpg

BrisIMG_7934.jpg

Søte Emma

EmmaIMG_8061.jpg

EmmaIMG_8077.jpg

Kjendisbartedyret Lyra (som er akkurat like søt i virkeligheten)

LyraIMG_7950.jpg

LyraIMG_7966.jpg

oh oh oh - dele opp tror jeg kanskje.... (da blir nok admin glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Del to...

Lille søte Luna

LunaIMG_8044.jpg

LunaIMG_8051.jpg

Jeg må beskjemmet :lol: innrømme at jeg ikke husker navnet på Mudien.... gulp

MudiIMG_8098.jpg

MudiIMG_8101.jpg

Sassy

SassyIMG_8183.jpg

SassyIMG_8174.jpg

Snorre (han het det eller? he he he)

SnorreIMG_7974.jpg

SnorreIMG_7981.jpg

Supersøte Tequila...... (for en sjarmis)

TeqIMG_8019.jpg

TeqIMG_8000.jpg

Kjekke Tjukken

TjukkenIMG_8070.jpg

TjukkenIMG_8075.jpg

og sist - men langt fra minst - coole Varg (var det det?)

vargIMG_8035.jpg

VargIMG_8037.jpg

...og bare for å ha sagt det - jeg har MASSE flere bilder av hver og en av dem.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av fine hunder! Han Varg fascinerte meg og..så stilig hund!

Har du flere av bartedyret mitt så send them over...

Loke og Lyra snorker i hver sin sofa nå..Loke satt stor pris på turen etterpå og Lyra har gått opp litt tror jeg hehe :lol:

Edit: jane.. skikkelig blinkskudd av Tone og sneipen i ferd med å slenge på noe ved hehe..stilen er ubetalelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, noen er på treff og koser seg med pølser og top model - aktiviteter, mens andre rydder og vasker og drar på teater med barna sine <_< ! Ville på treff, men valgte barnslige i følge Marianne aktiviteter i dag....

Utrolig koselige bilder, men Lyra du må få deg en grønn line! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jane.. skikkelig blinkskudd av Tone og sneipen i ferd med å slenge på noe ved hehe..stilen er ubetalelig!

Ja, jeg er skikkelig glad i alle de som legger ut alt som er av dårlige bilder av meg - det være seg sneipen i gjeipen eller kråkereir på hodet - bare for å nevne det, liksom.. <_<

Tror ikke vi kommer på treff mer jeg.. Ikke skal vi til Askim heller mer, for tenk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er skikkelig glad i alle de som legger ut alt som er av dårlige bilder av meg - det være seg sneipen i gjeipen eller kråkereir på hodet - bare for å nevne det, liksom.. <_<

Tror ikke vi kommer på treff mer jeg, for tenk.. Ikke skal vi til Askim heller mer, for tenk! :)

Bare vent 2ne - du skal få din hevn... snart :lol:. Jeg har heftige bilder av fotografen *ler rått og ondskapsfullt*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest inntrykk gjorde nok Varg og Tequila ........ (de andre var også veldig veldig fiiiiiiiine) ....... for noen søte greisuser de var... he he he he he he..

:lol: Tusen takk!! Og trenger du noen gang barnevakt for lille Tykketykk så må du si i fra, herregud for en goding!! :)

Ja, jeg er skikkelig glad i alle de som legger ut alt som er av dårlige bilder av meg

Da er det bare å sette igang å være glad i meg *hirr hirr*

Mitt spambidrag ligger her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wirkola?

Ugh - angst............

Ingen tvil om det! Superfine bilder.. Vil gjerne ha bildene av Snorre (jepp, han heter det... :) ) på mail, hvis det er mulig? Sender deg i hvert fall en pm med adressen min...

Edit: jane.. skikkelig blinkskudd av Tone og sneipen i ferd med å slenge på noe ved hehe..stilen er ubetalelig!

I know! Det ser ikke ut som om hun har gjort annet :(

Ja, jeg er skikkelig glad i alle de som legger ut alt som er av dårlige bilder av meg - det være seg sneipen i gjeipen eller kråkereir på hodet - bare for å nevne det, liksom.. <_<

Tror ikke vi kommer på treff mer jeg.. Ikke skal vi til Askim heller mer, for tenk! ;)

Synes jeg var ganske snill som nøyde meg med å linke til bildet jeg... Det var veldig vanskelig å la vær å legge det ut her skal jeg si deg, så jeg tar gjerne litt kreditt for det... Ellers så.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å sette igang å være glad i meg *hirr hirr*

Mitt spambidrag ligger her ;)

Kjerring :P

Du er forøvrig tilgitt, siden du har lagt ut bilde av Belgerpia og.. Og hun er mye mindre glad i sånt enn hva jeg er.. haha B)

I know! Det ser ikke ut som om hun har gjort annet :)

Synes jeg var ganske snill som nøyde meg med å linke til bildet jeg... Det var veldig vanskelig å la vær å legge det ut her skal jeg si deg, så jeg tar gjerne litt kreditt for det... Ellers så.... :lol:

Vel.. Jeg gikk 3 år på landbruksskole, vi gjorde ganske mye med sneipen i gjeipen da.. Og da var det ikke marlboro, da var det rødmix3, hjemmerulla og hele pakka.. *flir* DET er det heldigvis ingen som har bilder av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerring :)

Du er forøvrig tilgitt, siden du har lagt ut bilde av Belgerpia og.. Og hun er mye mindre glad i sånt enn hva jeg er.. haha B)

Hihi ja jeg regner med å få litt deng for det bildet der, men jeg lo godt for meg selv når jeg så det! :(

Men kjærring og bolla..? Hva blir det neste liksom....? :lol::rolleyes:

Edit:

Gøyale bilder Marianne! Hva er det med den lille barten min som må snike seg med på alle bilder? :rolleyes:

Takk! Spiller vel ingen rolle det vel, han gjør seg som linselus! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det ENESTE som gjør at jeg tilgir det der er at så og si alle de på to bein ser like jævlige ut på bildene..... Det er liksom ingen tvil om hva som egentlig er i fokus denne dagen...... (men det var ett ****** bilde...... usj...)

Skal redigere litt på bildegreia - må jo ha med tykkedyret - og selvsagt, trenger jeg barnevakt skal jeg si ifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ENESTE som gjør at jeg tilgir det der er at så og si alle de på to bein ser like jævlige ut på bildene..... Det er liksom ingen tvil om hva som egentlig er i fokus denne dagen...... (men det var ett ****** bilde...... usj...)

Skal redigere litt på bildegreia - må jo ha med tykkedyret - og selvsagt, trenger jeg barnevakt skal jeg si ifra..

Egentlig så var det bildet bare en liten hevn for det bildet du la ut av meg og terrierdyret var ikke helt flatterende... <_< :) Har lagt deg til msn, så hvis du vil sende meg bildene av polvotten min så blir jeg lykkelig og glad! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...