Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyra og Loke (Laekenois og Groenendael)


Mud
 Share

Recommended Posts

Lyra er en 9 uker gammel Laekenois fra Holland som gjør sitt ytterste for å være husets rufsete solstråle. Hun er bare glad hele tiden bortsett fra når hun blir rasende og det er hun virkelig rasende.Ingen på mils omkrets kan unngå å høre at frøkna protesterer :rolleyes: Ting som gjør henne rasende er å måtte sitte bak i bilburet når hun er trøtt, måtte ligge i ro på fanget når hun ikke føler for, og hvis noen lukker døra inn til baderommet. Hun blir også sint og kjefter på Loke hvis han er for voldsom.

Ting hun har lært er å kikke mamma dypt inn i øynene for å få frolic og å sitte pent ved siden av svartingen før man går ut døren.

Andre syssler er spise, sove, bæsje, tisse, leke piraya og å prøve å reise det ene øret. (helst begge men vi tar for oss en av gangen hvis ikke blir vi utslitt)

Spam:

lyra_Fuse_.jpg

20061212_0029.jpg

20061213_0031.jpg

Søteste lille bartefrøkna mi :P

20061213_0033.jpg

20061213_0034.jpg

Hallå!

20061213_0038.jpg

Flinke lille jenta holder øret oppe hehe

20061213_0039.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herlige bilder! Bruker ikke å synes at Lakken er noe spesielt fin, men din Lyra er jo nydelig!

Signerer den, hun har et utrolig fandenivoldsk blikk... :P

Hadde aldri trodd jeg skulle synes en bartehund var vakker (obs... banne i kjerka...?) men hun er jammen det... Sjarmis! :P

Hihihi, må ærlig innrømme at jeg ikke trodde hun kunne være vakker jeg også, men hun ER det!! :P Det ligger MASSE bilder av henne på www.grevinnen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute å knipset litt i hagen i dag.. Hun er en smule aktiv når hun er aktiv for å si det sånn (men forbausende flink til å slappe av og heldigvis) så bildene ble ikke av veldig bra kvalitet. Stort sett så overfaller hun meg med engang jeg setter meg på huk og da blir det dårlige bilder hehe

Jenta sporer! eller noe..

20061213_0040.jpg

20061213_0042.jpg

Det høyre øret har forsåvidt reist seg, men da hun er belger legger hun på ørene hver gang jeg snakker med henne for på få oppmerksomhet så det er så og si umulig å få bra bilder av det <_<

20061213_0044.jpg

20061213_0045.jpg

20061213_0047.jpg

Den kroppen skal nappes om senest 2 uker, men enn så lenge er hun søt med de rare fjonene hehe

20061213_0046.jpg

20061213_0041.jpg

Valperaptus :P

20061213_0051.jpg

20061213_0052.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* oppdretterene insisterer på at jeg bare bruker et par timer på jobben når jeg får taket på det så da stoler jeg på det :P Hun er faktisk ikke direkte rampete enda..hun er livlig og har i aller høyeste grad egne meninger om ting men er grei å ha i hus enn så lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den, hun har et utrolig fandenivoldsk blikk... :(

Det er ikke belgervalp om den ikke har et fandivoldsk blikk :)

Hun er faktisk ikke direkte rampete enda..hun er livlig og har i aller høyeste grad egne meninger om ting men er grei å ha i hus enn så lenge ;)

Hørtes kjent ut :lol:

Hun er mye søtere enn jeg hadde trodd da.. Jeg skal strekke meg så langt at jeg kan innrømme det.. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke belgervalp om den ikke har et fandivoldsk blikk :)

Hørtes kjent ut :lol:

Hun er mye søtere enn jeg hadde trodd da.. Jeg skal strekke meg så langt at jeg kan innrømme det.. hehe :(

HA! ;)

Hun er ikke søt hele tiden...Rampen har våknet nå...jeg ser ikke gulvet mitt for tomme doruller, grytekluter, hundeleker, tyggebein, skjeer, sokker etc som er der bare for å underholde henne..allikevel klarer hun på mystisk vis å finne ting hun IKKE kan tygge på. Ting jeg ikke fatter hvordan hun finner...

Andre valper jeg har hatt har jeg fint kunnet bytte med, men ikke Lyra..neinei..ikke pokker. Jada, hun tar gjerne den godbiten men ikke pokker om hun slipper BHen min..neida.. får plass til begge i den lille krokodillemunnen må vite*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA! :(

Hun er ikke søt hele tiden...Rampen har våknet nå...jeg ser ikke gulvet mitt for tomme doruller, grytekluter, hundeleker, tyggebein, skjeer, sokker etc som er der bare for å underholde henne..allikevel klarer hun på mystisk vis å finne ting hun IKKE kan tygge på. Ting jeg ikke fatter hvordan hun finner...

Andre valper jeg har hatt har jeg fint kunnet bytte med, men ikke Lyra..neinei..ikke pokker. Jada, hun tar gjerne den godbiten men ikke pokker om hun slipper BHen min..neida.. får plass til begge i den lille krokodillemunnen må vite*ler*

Syns de er søtest når de er rampete jeg :) Men det er kanskje derfor jeg ifølge enkelte har uoppdragne hunder? :lol:

En annen belgereier prøvde å si at greia var å late som om de lovlige tingene var ulovlige, for da skulle de vissnok foretrekke de "ulovlige lovlige" tingene.. Jeg testa det aldri ut jeg.. hehe

Men du? Du må ikke GI godbiten før hun har SLUPPET bh'en..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er søtest når de er rampete jeg :( Men det er kanskje derfor jeg ifølge enkelte har uoppdragne hunder? :lol:

En annen belgereier prøvde å si at greia var å late som om de lovlige tingene var ulovlige, for da skulle de vissnok foretrekke de "ulovlige lovlige" tingene.. Jeg testa det aldri ut jeg.. hehe

Men du? Du må ikke GI godbiten før hun har SLUPPET bh'en..? ;)

Vet det, men problemet er at hun slipper ikke uansett! Har funnet ut at hvis jeg later som jeg ikke er intressert i det hun holder på med så legger hun den fra seg etterhvert. Så kan man heller trene slipp på litt mer ufarlige ting :P Bare at det bare funker på ting det ikke er helt KRISE at hun tygger på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...