Gå til innhold
Hundesonen.no

De bildene eller hva det nå er i signaturen...


Recommended Posts

Det er mange som har fått ett eller annet i signaturen, tror det er bilde eller noe sånt.. kan ikke se det... man er litt nysgjerrig på hva det er... kan noen prøve å forklare meg litt hva det er? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. så kult :P :P nå så jeg.. hvorfor det montro??? hvordan får man laget det forresten... jeg kan jo lage det så andre ser.. jeg vet jo hvor gammel tussi er :P

PS! Tusen takk :P :P jeg har spurt om hva det var før men ikke fått svar.. TUSEN TAKK :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hun egentlig spurte om: at hvis du går inn på TicerFactory.com (ihvertfall står adressa over hver sånn linje med aldre, så du kan se adressa der og.) så kan du lage din egen sånn en. :P

For å si det lettere så er print screen kanppen på samme rad som F1, F2, F3 osv.ØVERSTE RAD PÅ TASTATURET. tredje knapp helt mot høyre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er laptop, ja :wink:

På laptop:

1 Finn den knappen som det står 'Fn' i blå skrift - nede til venstre på tastauret

2 Hold den inne

3 Finn knappen 'PrtScr' oppe i høyre hjørne av tastaturet og se om det står i blått som 'Fn'

4 Hvis den er blå, fortsett vidre i br.anvisningen - hvis den er svart, bare trykk på den uten å holde inne 'Fn' (Hopp til nr. 6)

5 Trykk på den knappen som det står 'PrtScr' samtidig som du holder 'Fn' inne

6 Gå inn på paint og trykk 'Ctrl' + 'v'

7 Da burde du se det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hun egentlig spurte om:  at hvis du går inn på TicerFactory.com (ihvertfall står adressa over hver sånn linje med aldre, så du kan se adressa der og.) så kan du lage din egen sånn en.  :P  

For å si det lettere så er print screen kanppen på samme rad som F1, F2, F3 osv.ØVERSTE RAD PÅ TASTATURET. tredje knapp helt mot høyre :P

Tusen takk... endelig en som svarte på mitt spørsmål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...