Gå til innhold
Hundesonen.no

Julepakking med Chicka


Renate A

Recommended Posts

Har pakket endel julegaver ikveld, og gjett om det var ei frøken som aller helst ville ha all oppmerksomheten.

julehjelp.jpg

"Legger meg midt på gulvet forran alle tingene hennes, så MÅ jeg få oppmerksomhet"

-Sjekk det borskjemte blikket. :roll:

Men når hun endelig får oppmeksomhet og jeg bøller litt med hun, så får hun dette utrykket i fjeset.

julehjelp02.jpg

-Kanskje ikke såå rart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er spesielle fargekombinasjoner med blåe øyne og sort pels.

De hadde to hunder inne på FOD for ikke så lenge siden som også var sorte med blåe øyne, gjett om jeg hadde lyst på.

Skal jeg ha hund nr 2, så har jeg såå lyst på Labrador.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er egentlig det samme, den største grunnen er at Chicka går 100% bra sammen med alle Labradorer vi møter, og vi har 7 Labradorer bare i nabolaget som hun kjenner godt.

Hun kan bli litt dominant den frøkna mi og da kan det være godt å ha en litt godmodig en som ikke er såå hissig på å ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vist et tegn på en dominerende tispe når hun løfter foten slik hann hundene gjør.

Schæferen vår gjorde også dette, hun var utrolig dominerende.

Det som er så fint med Nora er at hun bestandig gir dempende signaler til alle andre hunder, er utrolig flink med språke sitt.

Men når noen prøver seg på henne eller Ozzy slenger hun dem i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når noen prøver seg på henne eller  Ozzy slenger hun dem i bakken.

Ja det gjør Chicka også, labradorer, am staffer, pitbuller til og med rottiser går rett i bakken dersom de prøver seg. :lol: =D>

Men jeg tror hunden skjønner god at her kødder vi ikke for det er skjelden det blir noe bråk, og Chicka leker med masse hunder hver dag. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...