Gå til innhold
Hundesonen.no

IW


Renate A

Recommended Posts

Litt morsomt å sammen likne Chicka og Monas dagsrasjon av mat, hvor mye spiser hun nå??

Og hvor mye kommer hun til å spise når hun blir stor?

Hvor mye ca kommer hun til å veie og høyde?

Der jeg bodde før var vi nabo til en Irsk Ulvehund, verdens søteste og mest rolige hund jeg har vært borti, hørte aldri at hun bjeffet på noen når man gikk forbi der hun bodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P Bruker du også Royal Canin eller?

Nå skal hun ha ca 600 gram om dagen. Så jeg deler det på tre og gir 190 pr. gang.

Voksen er jeg ikke helt sikker på, men antakelig litt mer :P Hun spiser jo en sekk med fòr opp på en måned, koster meg 519,-

Hehe.. Hun veier nå 25 kg, og er 63 cm høy.

Voksen vil hun veie mellom 40 og 50 kg tenker jeg, og ligge mellom 80 og 90 cm.

Nei, det er sjelden de bjeffer! :P Så jeg ler hver gang Mona kommer med den tåpelige lyden sin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Yrja får 200 gram om dagen. 100 morgen og kveld, det er jo ikke så mye til en golden å være. Likevel står hun ikke akkurat i fare for å sulte ser det ut som... Hun får vel litt for mye middagsrester... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...hehe...jeg er glad jeg har b.l.a fòr som yrke! hiih.... :wink:

Han er ikke billig i drift, gutten min... :) -men så skal det og sies at han får mer enn det som står på sekken! Han har ganske høy forbrenning,og trenger det han får nå når han skal vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...hehe...jeg er glad jeg har b.l.a fòr som yrke! hiih.... :wink:  

Han er ikke billig i drift, gutten min... ;) -men så skal det og sies at han får mer enn det som står på sekken! Han har ganske høy forbrenning,og trenger det han får nå når han skal vokse.

Ja det er sant det ;) Heldig han som får rent kjøtt hver dag. Kan ikke si at min er så heldig :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrja får 200 gram om dagen. 100 morgen og kveld, det er jo ikke så mye til en golden å være. Likevel står hun ikke akkurat i fare for å sulte ser det ut som... Hun får vel litt for mye middagsrester... :oops:

Like mye som gutta mine det jo.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...