Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Trodde det å laste ned filmer var ulovlig jeg? Men sanger har kanskje blitt det nå det å? For da er det i alle fall utrolig mange nedlastningsprogrammer som polti burde stoppa... Og maaaange som hadde fått pcen skjekka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, etter de som selger videre ja.. sant det... men er det blitt ulovlig å laste ned sanger altså? Laster du ned filmer IW? Det ekke lov veit du :wink: Hehe, men sant det, de tar nok heller "storsnyltere"... Synes ikke nedlasting av filmer er no jeg, de blir ofte dårlig også (spørs jo sikkert litt åssen du gjør det da men, ikke veit jeg...) Men men, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basse: Jeg skal begynne å laste ned filmer nå, bare jeg får dratt en ledning herfra og inn til min egen pc. Driter i om det ikke er lov, jeg er ikke en versting. Det er forresten ulovlig å laste ned sanger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg? eh ikke for å være vrang, men forkortelser er visst ikke så populært her.. skjønner hva du mener, men dåså, er de imot de som legger opp så er det jo bare å fortsette å laste ned for de som føler for det da :P:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og legge ut mp3 er forbudt. Legger vi mp3 ut på siden ville dette fort spre seg til andre ting og etterhvert så hadde vi hatt et lite warez forum her. Så hadde det kommet noen på døra mi og hentet pcen min siden jeg står som eier av domenet.

Kjøp eller musikk, med itunes foreksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...