Gå til innhold
Hundesonen.no

puddel


teresemor

Recommended Posts

<_< hmm er det noen som har devergpuddel eller en annen størrelse av puddel her?

har ikke sett så mange.

hvis noen har hjemmeside med pudler på så er jeg veldig interessert. skal kanskje få meg en dvergpuddel tispe i mars eller i allefall rundt omkring mars hvis det kommer tisper av det kullet.

hvordan er det å ha puddel?

hvordan er din puddel i oppførsel og sånn sosialt sett?

er det vanskelig å finne klippemaskiner og slikt til dvergpudddel?

noen som kan komme med forslag til hva jeg må ha av utstyr til en valp eventuelt kommer i hus?

*slått sammen av mod nirm. *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dverg/mellom,det er usikkert hva hun blir da B)

Veldigfin rase,*kosekose*

"får jeg ikke kose deg,og sofaen får kose deg,så tar jeg sofaen,og bitern...du er min og ingen andres!" sier zelda og sofie(kongepuddel og mellom/dverg)

Pudler liker alle mennesker ,de er veldig menneskekjære,,du får ha lykke til med din i så fall :icon_fun: ,(FORVENTER BILDER :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle tips og svar :)

godt å se at flere har pudler her :D

jeg får kanskje meg ei tispe i mars hvis det blir tisper i kullet da :P

Er du på utikk etter informasjon om Puddel, valpelister o.l burde du sjekke ut, Puddelklubbens hjemmeside. Der finner du masse informasjon om rasen, oppdrettere, og ikke minst Puddelklubbens forum, hvor du kan få svar på det meste innen Puddel..

det hørtes jo interessant ut .. takk for tipset :P

Jeg har dverg/mellom,det er usikkert hva hun blir da B)

Veldigfin rase,*kosekose*

"får jeg ikke kose deg,og sofaen får kose deg,så tar jeg sofaen,og bitern...du er min og ingen andres!" sier zelda og sofie(kongepuddel og mellom/dverg)

Pudler liker alle mennesker ,de er veldig menneskekjære,,du får ha lykke til med din i så fall :icon_fun: ,(FORVENTER BILDER :P )

:P ja syns pudler er veldig søte :P

blir jo lenge til jeg får meg valp hvis det blir ei tispe ut av kullet da. :P

bilder kommer sikkert svingende når jeg eventuelt får henne.

*Endret av mod Nina, trippelpost. Bruk siterknappen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt en mellompuddel som desverre bare ble 6 år gammel. nå har jeg en blanding av puddel og cairn terrier:) jeg skal ha storpuddel om ca 2 år.. etter planen da...

puddel er en utrolig bra rase! helt topp:) veldig inteligente:) ikke av ingen grunn at de blir brukt til sirkus hunder:)

lykke til med valp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett bilde av felix før og han er vidunderlig;)

*Knis* takk! :) SÅ ikke denne tråden før nå jeg, men jeg har i hvertfall Felix :icon_redface:

Det er ikke vanskelig å få tak i klippemaskin, men dyrt, det er det. Men det er absoultt verdt å kjøpe seg en klippemaskin, du sparer mye på det hvis du har planer om å ha puddelen i 10-15 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...