Gå til innhold
Hundesonen.no

Finnes det valpetreff/sosialisering i Bergen?


Himmelblå

Recommended Posts

Hm, før var det iallefall valpetreff på Kyrkjetangen. Internettsiden het/heter www.valpetreff.tk Men jeg fikk ikke opp noen side på den nå. Kanskje den er midlertidig nede, eller bortevekk for godt? Det vet jeg ikke. Hør med LisaM her inne, hun var involvert da Raja var valp. Kanskje hun vet hvor din søster kan henvende seg?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er opplegget på sånt? En to tre slipp og hank dem inn om en time?

Hm, du spør godt :)

Joda, vi slapp vel hundene litt. Men må innrømme, siden Sofus var av den "gale" typen (litt for overbegeistret og vilter), så holdt jeg ham i bånd til det kom en rottis som faktisk kunne "tåle" ham. Kul hund forresten, har ikke tenkt på ham på lenge (rottisen altså,-Sofus er det umulig å overse *ler*)

Men altså, ikke akkurat "hank dem inn etter en time" da. Ikke der jeg var. Det gikk jo mye i preik mellom eiere også. Ingen hadde like raser, så det var jo utrolig mye artig ting man lærte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er opplegget på sånt? En to tre slipp og hank dem inn om en time?

Det er ikke sånn jeg driver det i værtfall. :lol:

Jo, valpene får være løse en stund og får leke med hverandre, men vi har og litt innkalling, sjekker tenner og klør, ( kommer ofte mange spørsmål da på div. ting eierene lurer på)

På hannvalper sjekker jeg om begge steinene er kommet ned. Og så avslutter vi med en " roe ned valpen stund".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...