Gå til innhold
Hundesonen.no

Turområder i stavanger?


PhoNuLi

Recommended Posts

Jeg har en 3 mnd gammel valp som jeg vil ta med meg rundt om kring for å gå tur og treffe andre hunder :P Jeg er temmelig lei av å gå rundt her, så er det noen som har noen gode tips til hvor jeg kan gå turer rundt stavanger området? For meg er det 20 min med buss til stavanger sentrum, så det bør ikke være så fryktelig langt borte..

Er veldig glad i terreng og natur, og finnes det steder det er mulig å slippe hunden hadde det vært kjempe kjekt.

Er det forresten noen som ønsker en å gå tur med så hadde jo det vært kjempe koselig :D

Jeg er 16 år, og valpen min er en sheltie tispe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i stavanger er det du bor da? bor du mot tasta og madla så er jo stokkavannet fint, bor du mot forus og sola er det mange fine strender på sola og utover... bor du mot sandnes er det melsheia, vagleskogen og slikt...

mot ålgård er det bråstein.

Har du lyst å bli med på tur en dag er det bare å si fra!

så kan vi guide deg rundt i stavangers mange fine turområder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fri på fredager, kan du være med oss å tur i Melsheia, Sandnes. Det blir ikke tur denne fredagen, men neste fredag er vi klar igjen :wub: Vi møtes på den øverste p-plassen i Melsheia kl 1200. Send meg en mld på 916 05 668 om du er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig av dere :)

Jeg gir beskjed hvis jeg trenger noen å gå med :D Fredager passer ikke så bra da, pga skole..men er jeg heldig får jeg kanskje fri en fredag snart.

Da er det bare å henge seg på, å være med oss på tur i Melsheia :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...