Gå til innhold
Hundesonen.no

Joint Aid


Mirai

Recommended Posts

Før fantes det bare til hester, men nå er det kommer til hunder også. Det skal gis sammen med foret for å hjelpe på ledd og sånn, stabiliserer og virker styrkende. Kan brukes på alle slags hunder, gamle og unge. Håper det kanskje hjelper litt på bakparten til Mona :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før fantes det bare til hester, men nå er det kommer til hunder også. Det skal gis sammen med foret for å hjelpe på ledd  og sånn, stabiliserer og virker styrkende. Kan brukes på alle slags hunder, gamle og unge. Håper det kanskje hjelper litt på bakparten til Mona :cry:

Ok! Takk for forklaringen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT nytt, sikkert derfor ingen har hørt om det. Vi fikk kjøpe en boks av oppdretterne da de kom innom, så jeg er ikke helt sikker. Kanskje et søk på nettet gir oss noen svar? Tror vi betalte 250,- for en boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! :cry: Sikkert noe av det samme. Jeg tror ikke jeg vil få negative erfaringer, men jeg hadde håpt noen kunne forsikre meg om at jeg ville se en bedring :P oppdretterne sa at noen som hadde en litt vinglete valp hadde blitt bedre av det. Så jeg håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lige googlet joint aid og kigget på ingredienserne og det lyder jo godt. Tror det minder meget om Atro Flex og der har jeg i hvert fald kun hørt gode beretninger om. Bl.andet om hunde med HD der er blevet meget meget bedre...gad vide hvor længe der skulle gå før man kan se om det gør en forskel på Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal holde dere oppdatert :cry: Er spent selv, for siden det funket på en annen som var vinglete så kanskje det er håp for henne også.

Vil gjerne at hun blir bedre uten at jeg må oppsøke en spesialist og betale flere tusen kroner for noen tips og litt massasje :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...