Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker akvarie


Marthe

Recommended Posts

Jeg har null peiling på dette med akvarie. Jeg var å så på fisker for noen dager siden, og synes disse "Nemo" fiskene er veldig fine. De er jo etter det jeg har forstått saltvanns fisker (?). Hva må man gjøre da når man skal ha de i akvarie? Er det mye mer arbeid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempefine og veldig morsomme, men som du selv sier er de saltvannsfisk.

Du må da ha et eget saltvannsakvarium med tilhørende utstyr og innredning.

Det er to grunner til at jeg har holdt meg unna saltvannskar (noe mange deler med meg): det er svindyrt og mer jobb!

Søk litt på nettet på saltvannsakvarium så ser du fort hva jeg mener...

Men et saltvannsakvarium er dritlekkert så jeg tar av meg hatten for de som får det til (og har råd og tid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke dumt det nei, også er det jo sååå mange fine fisker som også egner seg utmerket som nybegynnerfisk - bare løft blikket bittelitt over platy, gyppy, sverddrager m.m. så åpnes et "hav" av muligheter... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg vil si at uansett når det gjelder akvarium er "dyre" i begynnelsen. For det er da du handler det meste og det som er dyrt. Men det er jo som med alle andre dyr da. Men etterpå blir det bare utgifter som mat, nye fisk og planter. Men selvsagt blir du bitt av bassillen (som meg), så kommer det til å koste litt etter hvert, når neste akvarium skal kjøpes blant annet. hehe.

Men til det med saltvannsakvarium:

Det er som de andre har sagt, det er dyrere, mer jobbing og vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...