Gå til innhold
Hundesonen.no

Invitasjon til vintertreff med gløgg og pepperkaker.


Aya

Recommended Posts

Klokken tre passer fint for meg.... jeg skal på visning kl 13-14 så da passer det fint med en tur etterpå! Og jeg drar med meg trond også :P

(det blir vel bare oss to som vanlig ingvild :P ta med Vegard så kan vi ha dobbeldate! :wub:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis. Vi klarer oss fint alene vi <_<

jaaahaa! det gjør vi det så! og GJETT om vi skal spise pepperkaker til det tyter ut øra på oss! Velte oss i gløgg og pepperkaker!

Trond er ikke så hyperaktiv på gløggfronten, så da blir det mere på oss :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellestø kl 3.. I'll be there! :P

Pointerguri:

Hvis det er SBK sitt dere skal på, så slutter dere sånn ca to. :P Og siden turen ikke begynner før tre, så kan dere kanskje rekke det..

Aaallriiight! Kanskje jeg rekker det da. :P Kan hende jeg kommer diltende etterhvert da, så forhåpentligvis får jeg med meg litt av treffet. :P

Oi, men da må jeg jo finne på noe godt å ta med meg. Noen ønsker som ikke omhandler kaker? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig:D Det kommer jo mennesker:) (ikke at jeg ikke regner deg som menneske, Silje, meen).. Må bare advare, om det regner kattunger er det ikke sikkert jeg har med meg hverken pepperkaker eller gløgg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er mer gudinne aktig enn menneske... jeg er klar over det Ingvild :wub:

Så artig at vi blir litt folk da :P vi MÅ jo ikke ha med oss noe godt da... det viktigste e godt humør og snille hunder :P

"snille"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt. Snille hunder? Felix er superunderstimulert, så snill er kanskje ikke stikkordet for han i morgen <_< Men han digger jo Willis, så så lenge han er med går det sikkert greit. *Glede meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var gjennomvåt da vi kom til bilen, men en flott tur i ekte vestlandsvær :P

Silje: du er ei skikkelig pyse ;)

Hihi, enig! Synd vi ikke fikk snakket så mye, men det var så vanskelig å høre noe over vinden <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...