Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor langt??


Anne

Recommended Posts

Jeg hentet Eso hos oppdretteren, tre timer nord for Støren.

Ble litt forskjellig transportmiddel på oss, hehe.. tog fra Steinkjer til Trondheim, så satt jeg på med pappa fra Trondheim til Støren (Han jobber i Trondheim)

Eso på toget hjem fra Steinkjer:

IMG_0086_lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte bil til Brandu, det tok vel 2,5 timer.

3 timer på veien hjem pga vi kjørte litt pent med det hylende kreket baki. Hun klarte faktisk å bæsje inni buret da vi hadde kjørt 5 min - hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet Eso hos oppdretteren, tre timer nord for Støren.

Ble litt forskjellig transportmiddel på oss, hehe.. tog fra Steinkjer til Trondheim, så satt jeg på med pappa fra Trondheim til Støren (Han jobber i Trondheim)

Eso på toget hjem fra Steinkjer:

IMG_0086_lite.jpg

Hvor lang var togturen?

Tenker viss det er mangen timer på toget (5-7 timer) så er det ingen plass å tisse for valpen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka hentet vi på voss så det tok oss ca to timer med bil også overnattet vi i campingvognen vi hadde på voss da før vi reiste hjem neste dag(siden vi kjørte opp der midt iuken).

Aiwa hentet vi i Odda og kjørte også med bil der til husker ikke hvor lang tid vi brukte men det er no ikke så nøye(bare husker at det tok tidfor det varsåmye tåke,vi kunne bare se 5 meter forranbilen så vi kjørte rolig).

Småen har vi ikke hentet noen steder.

Zanko hentet vi på Minde i Bergen så det tok oss ca 30min med bil til hun som hadde han. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe som har hatt lang togtur når den ble hentet??

Sitter å tenker litt, viss jeg får en til, hvordan den skal fraktes fra ca. Drammen til ca. Stavanger... Toget tar noen timer... Jeg er ikke så veldig glad i å kjøre selv... Fly og tog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt dumt om den tisser i reiseburet sitt, men er vel ikke stort andre muligheter enn at den gjør det. Utstyr reiseburet med følgende:

Ei hard matte, ei avis, så pledd over, slik at hunden ikke ligger rett ned på avisa/ spiser avisa.

Når den tisser så får man bare skifte avis + evt pledd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hentet Zico møtte jeg oppdretter på Gardermoen. Kjørte til Værnes og tok fly derfra, og det samme tilbake igjenn. :wink:

Oscar hentet jeg litt utenfor Steinkjer så da kjørte jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hentet Zico møtte jeg oppdretter på Gardermoen. Kjørte til Værnes og tok fly derfra, og det samme tilbake igjenn.  :wink:  

Oscar hentet jeg litt utenfor Steinkjer så da kjørte jeg. :D

Hvor er det Oscar kommer fra? Navn på oppdretter?

Venninna mi hadd en cavalier som kommer fra en plass like utenfor Steinkjer. Han ble desverre avlivet i vår (var gammel, hadde mange problemer..)

Måtte bare legge ved et bilde av ham, dødsherlig :D

chaddo_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det Oscar kommer fra? Navn på oppdretter?

Venninna mi hadd en cavalier som kommer fra en plass like utenfor Steinkjer. Han ble desverre avlivet i vår (var gammel, hadde mange problemer..)

Måtte bare legge ved et bilde av ham, dødsherlig :D

chaddo_1.jpg

Kjempesøt da. :(

Oscar kommer fra Freetain`s. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte ca. 100 mil men vi måtte ha en pause og overnatte siden det er en veldig lang tur.. Så første dagen var det ca. 60 milo og andre dagen 40 eller litt mer..

:-o Langet!!!!!!! Men det er jo værdt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Vestlandet, og måtte kjøre over til Oslo for å hente Amigo. Det blir en reise på 50 mil hver vei, og ca. 8-9 timer i bil :D Amigo skreik de første 10 minuttene, resten av tiden slappet han av. Hadde mange pauser underveis, og det gikk kjempebra. Ingen oppkast eller tissing i buret - han storkoste seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...