Gå til innhold
Hundesonen.no

Den gamle artikkeltråden


henrikke

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Pokker så irritert jeg blir*!! Greit nok, ikke lov å binde en hund på denne måten skriver de. MEN, hvorfor i all verden står det ingenting om at kvinnen ikke hadde noe med å gå bort å hilse på hunden??

*banner intenst alle de styggeste ordene jeg kan..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble bitt i ansiktet. Det sier jo litt. Det betyr faktisk at hun ikke bare har prøvd å klappe den, men antagelig har hengt over den eller noe og oppført seg truende.

At en hund logrer betyr heller ikke nødvendigvis at hunden er spesielt glad heller. Synes en voksen dame på 40 burde vite bedre enn å gå bort til en hund som er bundet.

Hun sier også det er en kampund, jaha, om den er så skummel burde det vel også ringe en bjelle om kanskje det ikke var så lurt å henge over den i utgangspunktet.

Jeg synes det er litt korttenkt av eieren å binde hunden sin utenfor butikken uansett. Jeg gjør aldri det fordi jeg ikke vet hva andre kan gjøre med henne og jeg er redd for at noen skal ta henne og lage kamphundmat av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei.. dette var dårlig PR gitt.. Men samtidig, den samme hunden angrep den samme gutten for ni uker siden? Hva i all verden er greien her da? Hundeeieren burde iallefall ha passet mye bedre på enn hva han greide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...