Gå til innhold
Hundesonen.no

Onsdagstrening Sandnes


Scarlet

Recommended Posts

I dag var Tina med Helle og Synne med Kali på utstillingstrening på Sandnes :) De møtte opp ved Remabutikken. Så kjørte vi avgårde et bitte lite stykke til en gammel hestetreningsring :D Tok noen oppstillingsbilder av Kali og Helle. Tok ikke av min Coca, da hun slett ikke er i pels :D

Kali1.jpg

Helle1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina og Helle :)...stemte ikke helt da,men men

Fine bilder av Kali og Helly

Vi lærte masse her og gleder oss til neste gang, takk for hjelpen Gunn :D

Hilsen Dina :P

:D Den var god. Tenk å ikke skrive hverken ditt eller Helly sitt navn riktig. Meeeeeeeen det klarer jeg neste gang :D

Litt skryt tilbake til dere må jeg jo gi. Dere var veldig oppmerksomme og lærevillige :P

Hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Synne fant nettopp ut at blodsporkurset skal være onsdagen om to uker, dermed kan vi ikke være med på utstillingskurset :) ! Dette var domt, vi koste oss. Håper på å være med senere .

Siden Silje også er opptatt på onsdager, så kan jeg snakke med Janne om vi kan legge treningene til torsdager. Hvodan høres det ut? Da får vi gjerne Silje også med :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: Den var god. Tenk å ikke skrive hverken ditt eller Helly sitt navn riktig. Meeeeeeeen det klarer jeg neste gang :)

Litt skryt tilbake til dere må jeg jo gi. Dere var veldig oppmerksomme og lærevillige :D

Hilsen Gunn

Jeg synes det var veldig gøy, og Kali koste seg også ;) men jeg fatter fremdeles ikke hvordan du fikk Kali til å spise en kjedelig tørr godbit ut av munnen din ;)

Hadde kanskje trodd d hadde gått an med en herlig blodpølse..mmm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! :huh: Når blir neste gang? Hvilken Rema er det dere møtes på? :)

Det er Rema butikken somm ligger mellom motorveien og Stangeland Barneskole :D Neste trening blir torsdag den 12. september. Men først må jeg avklare dag og dato med Janne som eier treningsplassen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portis jo.. :P

Kjempefine bilder. Helly var nydelig.. <3 Hvilken kennel kommer hun fra? Wildsides?

Helly kommer fra Wildside's ja, kullet til Trulte. Chessea...hørtes golden water ut !?

Siden Silje også er opptatt på onsdager, så kan jeg snakke med Janne om vi kan legge treningene til torsdager. Hvodan høres det ut? Da får vi gjerne Silje også med :P

Det er ikke en dag som passer i det hele tatt for meg :P Er utolig opptatt akkurat den dagen...

Men jeg kan vel ikke gjøre noe med det :unsure:

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blit utstillingstrening hos Janne (der vi var sist) på torsdag den 12.10. kl 18.00. Jeg tar med trimmebord :D

Går visst glipp at dette da jeg er i nord-norge i forbindelse med en begravelse. Håper det blir flere ganger, da vil jeg og Willis gjerne hive oss med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går visst glipp at dette da jeg er i nord-norge i forbindelse med en begravelse. Håper det blir flere ganger, da vil jeg og Willis gjerne hive oss med. :)

Ja, det blir ikke siste gang. Vi satser på trening annenhver uke. Du er hjertelig velkommen til å delta. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvor er neste gang? Gjerne en adresse slik at jeg kan finne det på Gule sider :D Viss dere tar imot hunder under 30 cm vel og merke :)

Hei Anne

Neste gang er tirsdag den 24.10 kl 18.00. Det er i gamle Folkvordvei på Sandnes. Bare ring mg på 916 05 668 så forklarer jeg deg veien. Det er kjempelett å finne frem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Anne

Neste gang er tirsdag den 24.10 kl 18.00. Det er i gamle Folkvordvei på Sandnes. Bare ring mg på 916 05 668 så forklarer jeg deg veien. Det er kjempelett å finne frem :D

Åneeei, jeg er jo helt på en snurr! Nå skulle jeg inn her og se når i morgen dere skulle begynne.. :rolleyes:

Får satse på neste gang da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei, jeg er jo helt på en snurr! Nå skulle jeg inn her og se når i morgen dere skulle begynne.. :rolleyes:

Får satse på neste gang da.. :D

Om du har lyst så kan vi alltid ordne med litt trening i morgen. Kan godt møte opp å trene fra 18.30 jeg vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lyst så kan vi alltid ordne med litt trening i morgen. Kan godt møte opp å trene fra 18.30 jeg vet du ;)

Heisann! Beklager at du ikke har fått svar fra meg på dette, jeg har hatt problemer med dataen så jeg fikk ikke svart på innlegget, bare lest det - veldig irriterende, fikk ikke sendt PM heller. Blir gjerne med på torsdag da hvis det er greit. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Beklager at du ikke har fått svar fra meg på dette, jeg har hatt problemer med dataen så jeg fikk ikke svart på innlegget, bare lest det - veldig irriterende, fikk ikke sendt PM heller. Blir gjerne med på torsdag da hvis det er greit. :lol:

Selvfølgelig kan du få være med oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...