Gå til innhold
Hundesonen.no

Denta stix/Rask


Recommended Posts

Jobber eller driver du dyrebutikk eller? :wink:

JA Calina jobber i dyrebutikk (og jeg vet hvor :wink: )

Calina virker virkelig de greeniesene så godt??? har aldri prøvd de for jeg synes de er så dyre. :?

har kjøpt en sånn boks med Plaque Off i dag tenkte jeg skulle prøve den på Aiwa og se om den har noe effekt, og hvis den har det så skal vi begynne å bruke det(synes jekslene til Aiwa har blitt litt lysegule i det siste, enda de får masse rart når det gjeldet tyggebein og slikt) men vi får no se det om det virker først. :wink:

Hvis dere har sånt ibutikken deres hva er prisen på det da?? der jeg har kjøpt det er prisen 139,-men slår du av 20% så får du min pris :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi hadde visdt kjøpt et sånn bein i XL. for hunder over 45 kg. hihi. de kosta over 50 kr. Da så. :) Får prøve å få tak i L neste gang. Ang. bit som sitter fast i rompa, så høres det ikke så koselig ut for hunden nei.. Men mi bikkje er såpass sor baki der at det meste kommer vel ut. :D Uff nå tuller jeg..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jobber Calina?  

For da kan vi bare henge rundt i området og vente på en som ligner på Vin Diesel, og så sier vi at om han ikke dater henne, så sender vi Mona etter han om et halvt år.  :)

:P:P:P:P *ser det for meg* sinnykt bra!! hihihih 8) 8) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være gledesdreper...  :wink:   :)  men kineseren min måtte på akutt dyrlegevakt og få 3 klystèr etter at deler av greenies (det var riktig størrelse på greenies ift. størrelsen på hunden) hadde satt seg fast og blokkert tykktarmen, så fordøyelsen stoppet opp og han fikk plutselig store smerter og ble nesten hysterisk. Og da var det hast sa de. (og han er vant med å spise oksehudben, store og små, uten problem). Hørte en annen som måtte få operert hunden (kineser) etter at deler av greeniesen satte seg fast i tynntarmen på hunden, og det holdt på å gå helt galt. Så lurt å følge godt med når de får det ihvertfall.. og etterpå. Jeg holder meg til oksehudbein etter den episoden jeg..  :P  

Trooor det grønne fargestoffet i Greenies er klorofyll (?) Isåfall er det sundt..  :P

Dette kan fint skje med tyggeben og leker også. At det var en evt Greenie, tror jeg var helt tilfeldig.

Greenies er det eneste tyggebenet som er dokumentert effekt på - fjerner tannsten med 87%, og gir bedre ånde.

Det finnes og som et slags strøpulver til de minste hundene og kattene, som og er supert! selfølgelig samme effekt som tyggebenet, sa det er ensymene i munnhulen som reagerer på selve greenies`en uansett om den er som tyggeben eller pulver.

Trygt, godt og smart!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calina med Speedy på slep??

nei det tviler jeg på men med Odin på slep så skal jeg heller tro det.

Calina jobber i dyrebutikk i fyllingsdalen. :wink:

Mona med speedy på slep... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...