Gå til innhold
Hundesonen.no

utstillings halsbånd?


Recommended Posts

Er det noen som vet om en nett butikk(eller vanlig butikk i nærheten av tønsberg) som har utstillings bånd i sølv (størrelse liten (dvergpuddel) :D )...Hadde vært veldig fint om noen visste om det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om en nett butikk(eller vanlig butikk i nærheten av tønsberg) som har utstillings bånd i sølv (størrelse liten (dvergpuddel) :D )...Hadde vært veldig fint om noen visste om det!! :D

Gå på dyrebutikken og spør om de har ring 5 sine snake kjettinger - disse kommer helt ned i 21cm,sølv og gull og er supre til både vanlig bruk og utstilling for en puddel, med tanke på pels!!

-leverandør på disse, om dyrebutikken lurer, er Paganini...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gå på dyrebutikken og spør om de har ring 5 sine snake kjettinger - disse kommer helt ned i 21cm,sølv og gull og er supre til både vanlig bruk og utstilling for en puddel, med tanke på pels!!

-leverandør på disse, om dyrebutikken lurer, er Paganini...

er ikke de innmari dyre? så et på utstilling engang til 200 kr i den str jeg må ha :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke de innmari dyre? så et på utstilling engang til 200 kr i den str jeg må ha :-o

Oi da var de jo BILLIG! Hvis de kosta 200 kr i størrelse Lunah.

Jeg var inne på Norske Zoo&Frø AS og der kosta de 225 for puddel/pom/chi størrelse :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk prosenter på dyrebutikken til kona til fettern til mamma(hvis dere skjønte noe av den oppramsinga). Det som var kjipt, var at hun har startet nettbutikk, så da funker det litt dårlig... Jaja... That´s life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da var de jo BILLIG! Hvis de kosta 200 kr i størrelse Lunah.

Jeg var inne på Norske Zoo&Frø AS og der kosta de 225 for puddel/pom/chi størrelse :-o

Nå vet jeg ikke hvilken str Lunah er, men Odin har det groveste i gull, str 78cm trooor jeg...det koster 369.-...(søren hukommelsen er borte idag...) - ca det hvertfall!

Og på utstillinger får man dem gjerne billigere, da det kortes ned et ledd fra leverandør/forbruker. :wink:

U see? -vi har ikke dyrere priser enn andre.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt mulig calina, men jeg syns det var dyrt generellt sett siden jeg kun har kjøpt utstillingskobbel til under hundrelappen :wink:

kvalitet koster... :P:wink: -snake kjetting kjøper du EN gang...holder til mange hunder!

Våre nye i gull holder og på fargen sin! Ikke slik de andre, som ikke kan brukes til vanlig,fordi de da blir avfarget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og KOBBEL selger da vi til 69.- og....-helt tynne enkle nylon til de minste, både med gull og sølvkrok selvfølgelig.

Sort, brun og beige. Rødt, hvitt, blått, grønt og lilla kan lett bestilles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og KOBBEL selger da vi til 69.- og....-helt tynne enkle nylon til de minste, både med gull og sølvkrok selvfølgelig.

Sort, brun og beige. Rødt, hvitt, blått, grønt og lilla kan lett bestilles..

Synd jeg bor så langt unna! Dere har ikke nettbutikk eller stands på utstillinger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...