Gå til innhold
Hundesonen.no

myndehalsbånd


Recommended Posts

bare lurer på om noen vet av nettbutikker for hundeutstyr som selger sånne?kanskje litt feil forum å spørre på,siden ingen her har mynde(så vidt jeg vet :? )men kanskje noen har sett sånne allikavel? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Peersen

Hei !

Jeg kjöper mine i Tyskland og her er adressen

www.chart-polski.de/shop/index.htm og gá inn pá ekslusivmodellene, her er det mye fint og fá kjöpt. Jeg har noen bilder av halsbándene pá

www.myndeklubben.no under bildegalleriene, men om du sender et pm til meg kan jeg sende noen bilder av modellene i mail til deg.

Umah og Halal blir ganske sá fine nár vi kler oss til fest :D

Hilsen Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de har noen på IDE2000, men de har ikke nettbutikk. De pleier å være på utstillinger og sånn, og du kan ringe dem. De jeg har sett, er vel mer til chinese crested, men kan være at de har større også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Har ikke mynde, men bruker myndehalsbånd på begge mine for å unngå gnagsår. Små (til kineseren) syns jeg de har overalt (?) Den store typen har jeg kjøpt på hundebutikken på Adamstua i Oslo. De er str. 50 cm i skinn med butte naglestjerner. Hadde i svart og knall rødt (!). Veldig gode og myke og har tålt regn nå i over ett år uten å være impregnert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurer på om noen vet av nettbutikker for hundeutstyr som selger sånne?kanskje litt feil forum å spørre på' date='siden ingen her har mynde(så vidt jeg vet :? )men kanskje noen har sett sånne allikavel? :([/quote']

Heisan.

Jeg har falt for myndehalsbåndet jeg også. Jeg har to stk til hver hund, til schæferen min og til jaktcockeren min. De er skikkelig spenstige. Nå har jeg to hunder som ikke har så mye pels og begge har kledelig lang hals. Som før nevnt her så er det ikke antydning til slitasje eller knagsår på halsen til dem lengre og jeg tror begge bikkjene mine erskikkelig fornøyde de også. Jeg har kjøpt mine på lokale dyreforretninger her i østfold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...