Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006


Yodel

Recommended Posts

Om Annette skal i ringen så måååå jeg få vite det! Det skal dokumenteres :D

Ha ha ha! Jeg har ingenting i en utstillingsring å gjøre er jeg redd :D

*glede seg*

Hun ble enig om det samtidig som hun ble enig med seg selv om at hun.. nei hvordan var det nå. I hvert fall, skal vips stilles går jeg ikke selv, og Annette var den som maste, helt sikker på du ikke vil? :) Får evt høre med oppdretter i helgen om det er vits i, vi skal uansett kose oss masse der hele helgen til endes, om hun stilles eller ei *glede seg enda mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Jeg og Likka skal og, må passe på når det kanskje kan dukke opp fler enn 2 av rasen. Har klart å samle min egen hund + to handleroppdrag til søndag, så da kommer vi den dagen.

Men mindre Annette plutselig skal begynne å stille selv nå da? :)

Oj, kanskje jeg møter Likka igjen da :D

Nå gleder jeg meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ja, vi skal stille eksteriør søndag, og vurderer LP... Skal muligens debutere i Leto i oktober, men får desverre ikke sett an åssen det går først, så vi tar i tilfelle en råsjans :)

Så tilfeldigvis et stykk Caroline trene 2 stykk Shelties på Steinkjer utstillinga jeg.. :)

Du skal gå LP! Ingen vei utenom altså!!

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tilfeldigvis et stykk Caroline trene 2 stykk Shelties på Steinkjer utstillinga jeg.. :)

Du skal gå LP! Ingen vei utenom altså!

B)

Tralalaaa :rolleyes: Trodde ingen så på jeg, hehe... Stå under marsj var det som mangla, men den kommer seg (har jo bare prøvd 2 ganger da, skal ikke klage), så vi får se :) Saeta har ihvertfall en arbeidsvilje av dimensjoner (ihvertfall for meg som er vant med Jóga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lillegutt skal nedover ja :( Skal ikke stille,men titte på alle dere andre :P

Hvorfor skal du ikke stille? Det må du da jo :P

Ja, vi skal stille eksteriør søndag, og vurderer LP... Skal muligens debutere i Leto i oktober, men får desverre ikke sett an åssen det går først, så vi tar i tilfelle en råsjans :P

Kanskje vi treffes igjen da. Tror forresten jeg trenger en heiagjeng for å roe nervene før jeg entrer ringen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes da bra ut, alltid spennende med utenlanske dommere, og ingen trynedømming som regel :lol:

Jupps, men liker vel hundene litt mer "ustelt" de enn nordiske dommere?

Fikk iallefall beskjed om å ikke klippe så mye når jeg skulle stille for den britiske dommeren på retrievern i trondheim.

Men så skal vi stille på orkanger helga før hamar, så blir vel klipping læll. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper selvsagt å komme meg opp dit, men aner ikke hvilke(n) dag(er) eller åssen jeg skal komme meg opp dit. og usikker om Rex`ern blir med. Men èn dag håper jeg da på å reise opp. Antagelig fredagen. Kanskje søndag. Det er de dagene jeg tenker på hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også gjerne til vikingerskipet å stille med Odin(junior) men er det noen som vet påmeldingsfristen??? og hvilken dag golden retriver junior hanner stiller?????

Golden retriever og resten av gruppe 8 stiller på søndag.

Påmeldingsfristen er vel rundt 10. oktober om jeg ikke tar feil, kommer an på om du melder på via brev eller nettet. Påmeldingsskjema osv finner du på nkk.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden retriever og resten av gruppe 8 stiller på søndag.

Påmeldingsfristen er vel rundt 10. oktober om jeg ikke tar feil, kommer an på om du melder på via brev eller nettet. Påmeldingsskjema osv finner du på nkk.no.

tusen takk!! :P da skal jeg melde meg på!! så sees vi i vikingerskipet folkens!!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...