Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg hater mennesker... [DYREMISHANDLING]


Andreassen

Recommended Posts

Sitter bare og koker inne i meg selv nå jeg :):(

Hvem **** tror dem at de er?? Latterlige drittsekker :D Der lå hunden så søtt og så tror dem bare at de kan gå hen og gjøre sånn Flaming

Hunden skulle tatt dem begge og bitt strupen over på dem. Hvis det var min hund noen gjorde så med og jeg så det, da ville jeg skåret pikken av dem for og sige det mildt sagt Flaming

Hater og se sånn blir så lei og sint indvendig! Stakar hund :''(

Men syns det var litt merkeligt at hunden ikke gjorde noe?? Hvorfor tror dere den ikke gjorde noe? Fordi den blev redd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er overrasket over at hunden i det hele tatt klarte å røre på seg... Kjenner hatet vokse seg stort og svart av det her... Men HELDIGVIS er de ikke anonyme, så forhåpentligvis sitter det en god sjel i USA og leser om denne saken, reagerer på samme måte som oss, oppsøker disse idiotene og lager sprekk i hodeskallen på dem som resulterer i enda mer hjerneskade på disse undermenneskene... For den som får seg til å gjøre noe slikt mot et dyr mangler noe i topplokket og bør lukes vekk fra verdensamfunnet så fort som overhodet mulig! Flaming Flaming Flaming Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå fy søren!!! :evil: det skulle vært meg som så dem gjøre noe slikt, jeg hadde ikke spart på kruttet det kan jeg love dere :evil: . de skulle fåt sånn pryl at de ikke hadde kunne gått på minst en uke (helst lengre). stakkars hunden som bare ligger der å slapper av også slår de den på den måten til pass til dem at de ble tatt for det dere var ikke noe særlig godt gjort (ikke i det hele tatt).

¨blir bare så sint når jeg ser slikt altså.

dere skulle bare sett og hørt meg når det kom en som bor i nærheten her og truet hundene mine forde de bjeffer. han hadde en annen person med seg som så ut som om han kunne sunket i jorden hvis han hadde hatt muligheter for det.

jeg satte den personen skikkelig på plass og kommer han og slenger noen slike kommentarer til meg flere ganger så skal eg jaggumed gjøre som han (jeg kommer til å true han med at jeg kan klage på barnehagen han driver) :evil: er ikke verre på det. har full oversikt over barnehagen når de er ute og kan godt klage på dem om han truer mine hunder flere ganger. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke se klippene jeg, greier det ikke.

Blir fysisk dårlig i lang tid etter å ha sett klipp/bilder av dyr som blir misshandlet.

Har sett så mye fælt i det siste at jeg ikke greier å se noe mer på en stund.

Alle må selvfølgelig ikke lukke øynene å late som det ikke skjer, men akkurat i dag velger jeg det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En hund ligger og sover ved siden av en brusautomat.

En dum **** som fortjener å bli revet av armer og bein under medisinering så han plages mest mulig før kroppen tar kvelden tar et skateboard og slår hunden i hodet. Og han holder ikke igjen heller, han slår HARDT.

Det er såvidt hunden ikke svimer av, men den reiser seg opp, fortumlet forsøker den å bjeffe før den ****** ***** DRITTEN slår hunden en gang til.

Og hva gjør kameramann? Han ler. La oss håpe noen skyter disse svina så fort som mulig. Helvetes ***** drittmennesker! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...