Gå til innhold
Hundesonen.no

"#!?*#"*! klegg!


Artemis

Recommended Posts

Var på tur i går sammen med bisken, og bestemte meg for å gå et sted i en skog(Kismul), hvor jeg ofte går tur. Vi begynte å gå oppover en skogsvei og merket fort at vi hadde noen irriterende forfølgere, nemlig en haug med blodtørstige menneskespisende klegg... Farten ble satt opp, men da vi hadde gått en god stund fant jeg ut at jeg rett og slett ikke orket mer. Det var jo uutholdelig varmt og jeg hadde bare på meg shorts og singlet, så kleggen hadde nok av landingsplasser(ble til og med bitt på magen!). Jeg begynte dermed å løpe tilbake nedover bakkene, men da jeg bare var ca. 100 m fra bilen skjedde det uungåelige. Jeg tråkker over, kameraet flyr ut av hånden min og jeg kjenner grusen skrape mot huden. ****.

Ufattelig vondt gjorde det, og vel vekke fra klegghelvete ble en nærmere konsultasjon gjort. Sår på armer og albuer, sår på ben og knær, og dessuten en oppskrapet og blodig mage. Herlig. Det verste var egentlig ankelen, som nå er på størrelse med en fotball(gjort enda større av en feit bandasje), og som har gjort at jeg har humpet rundt på krykker(!) i dag. Nå er den heldigvis på bedringens vei, og jeg ser ikke stjerner om jeg trår litt på den.

Hunden ble en smule fornærmet over at turen ble kortet ned, men var sååå snill da han fant ut at jeg hadde skadet meg :P I dag fikk noen andre lov til å ta ham på tur!

Så altså, moralen er: Pass opp for fryktinngytende klegg og for all del, ikke løp i nedoverbakker på grusvei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudd den var kjip ja!

Kleggen og myggen har jommen vært irriterende i år. Det har jo vært så varmt så lenge så de har nok ynglet som bare det. Har fullt av sår og bitt merker i bena og overalt. Igår fikk en panikk som en små jente da en klegg fant ut den skulle finne en din plass inni shortsen min. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å høre at flere hater de forbanna små møkkadyra! :wub:

Havner på sykehus hvis jeg blir bitt, jeg.. så jeg har blitt ekstremt flnk til å rømme fra dem med tiden!

Tenk at så små dyr kan gjøre en person alvorlig syk! Latterlig!

Slik blir jeg av mygg, og det er bare halvparten av det kleggen gjør:

%7Boption%7Dhttp://www.external-beauty.com/mygg.JPG 'endret av mod - for stort bilde'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip historie...

Jeg er aldri plaget med klegg eller andre insekter. Det eneste jeg gjør er å la være å bruke parfyme(trekker til seg insekt) og å la insektene fly ifred, de plager meg sjelden hvis jeg ikke plager de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å høre at flere hater de forbanna små møkkadyra! :wub:

Havner på sykehus hvis jeg blir bitt, jeg.. så jeg har blitt ekstremt flnk til å rømme fra dem med tiden!

Tenk at så små dyr kan gjøre en person alvorlig syk! Latterlig!

Slik blir jeg av mygg, og det er bare halvparten av det kleggen gjør:

*klippebortbilde*

Holy crap, det der er ILLE!

Plutselig synes jeg ikke synd på meg selv når jeg blir bitt lenger :o

Å klø litt kan ikke være mye i forhold til det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å høre at flere hater de forbanna små møkkadyra! :wub:

Havner på sykehus hvis jeg blir bitt, jeg.. så jeg har blitt ekstremt flnk til å rømme fra dem med tiden!

Tenk at så små dyr kan gjøre en person alvorlig syk! Latterlig!

Slik blir jeg av mygg, og det er bare halvparten av det kleggen gjør:

*bilde*

AOA!

Noe sånt blir jeg og, men jeg blir ikke dårlig. Med mindre det er ekstremt mange bitt, da kan jeg få feber. Leggen min er blålilla og litt småhoven nå etter noen kleggbitt som jeg fikk for noen dager siden. Jeg så ikke ut etter de hadde vært å gnafset og det svir å klør om hver andre. Møkkadyrene <_< . Har allergipiller, lindrende salve og en antispray mot uvesene som ser ut til å fungere ganske greit. Og heldigvis så er jeg ikke så allergisk at jeg havner på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg har også en historie!:..

I går spiste jeg og to venninner Pizza hjemme hos meg, så kom det en veps, så kasta jeg ett blad på den, så blei den borte, regnet med den var død, men etterpå når jeg skulle rydde tok jeg tak i den ene asjetten, tror du ikke jeg tredde tommelen ned på brodden da..

Kan si den fikk revanse...

****, i dag er tommelen min Syyykt stor...

snufs, begynte nesten å gråte...

HATER KLEGG/VEPS/ECT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...