Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har hest her?


Toller

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Dette er gutten min da, en varmblods på 4 år. :) *klippebilde*

Han synes jeg at jeg har sett før...Hva heter an?

Vel, planen var og kjøpe hest...Mamma sa egentlig ja, men bare om jeg fant noen å ha hu sammen med..Fant jo selvfølgelig ingen som likte a..For meg og buhund-jenta var dette verdens beste og nydeligste hest ;) Nå er a solgt til noen langt nede i sør, og jeg har sluttet og ri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi!

Hadde nesten gitt opp denne tråden her jeg. Så mange nydelige hester! ;)

Vel, planen var og kjøpe hest...Mamma sa egentlig ja, men bare om jeg fant noen å ha hu sammen med..Fant jo selvfølgelig ingen som likte a..For meg og buhund-jenta var dette verdens beste og nydeligste hest :icon_redface: Nå er a solgt til noen langt nede i sør, og jeg har sluttet og ri ;)

Samme med meg! Jeg har også sluttet å ri! :D

Skal prøve å få spart inn penger til å starte på kurs igjen nå på mandag da!

Besøk hjemmesiden min her

Under tittelen hester kan dere lese om hestene. Bildene ligger under bilder ;)

Shanne var dritkul! Stjerna også, men falt spesielt for bildene av Shanne. Skikkelig villbass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mand-24-Juli063570x380.jpg

Snôtra, Graûna og Juve Jakken som står på beite hos oss nå i sommer.

27-juni-06027432x288.jpg

Graûna

27-juni-06031432x288.jpg

Fjållo vår

27-juni-06021432x288.jpg

Graûna

27-juni-06004288x432.jpg

Snôtra

-----------------------------------

37c69548.jpg

Speedy Sunrise! Jeg simpelten elsker denne hoppen!! Kjekkeste jeg har vert borti :icon_redface:

april078-1.jpg

Å så har vi jo Bølle Bill! Herlige vallaken til venninen min Hege :D

-JULI-012570x380.jpg

Spirit, føllet te ei vennine av meg.

IMG_0315.jpg

Fredrik, en hingst jeg hadde til trening, så på fôr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil søndagen hadde jeg denne vakre valakken på halvfor:

motley.gif

Måtte si han fra meg, fordi jeg følte ikke jeg hadde nok tid til både hundene og hesten samtidig som vi har en del arbeid med huset vi kjøpte i vår. Håper jeg får mulighet til å ha/stelle heste senere igjen når huset er ferdig oppusset. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil søndagen hadde jeg denne vakre valakken på halvfor:

motley.gif

Måtte si han fra meg, fordi jeg følte ikke jeg hadde nok tid til både hundene og hesten samtidig som vi har en del arbeid med huset vi kjøpte i vår. Håper jeg får mulighet til å ha/stelle heste senere igjen når huset er ferdig oppusset. :D

Om jeg kan få spør hva han heter? :)

Åja, han er lekker! Kjente datteren til oppdretterne hans (hun er desverre død nå). Utrolig dyktige folk det.

utrolig trist :D Hørte hun var mega dyktig å ei enormt kjekke jente! Veldig synd at hun dø så alt for ung... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte kanskje på om fra Vestlandstinker. "naboen" vår...(er på landet, så det blir noen km unna) :D

Driver oppdrett av Tinkere, så jeg var litt nysgjerrig på om han kanskje kom fra ho :)

Må knipse bilder idag. Såg igår kveld at noen av Tinkerene/m føll, står på et beite på vei opp til huset våres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte kanskje på om fra Vestlandstinker. "naboen" vår...(er på landet, så det blir noen km unna) :P

Driver oppdrett av Tinkere, så jeg var litt nysgjerrig på om han kanskje kom fra ho :)

Må knipse bilder idag. Såg igår kveld at noen av Tinkerene/m føll, står på et beite på vei opp til huset våres.

Var og besøkte de i sommer :D .. Nydelige tinkere!

Er det mona eller Elisabhet du er nabo til ? :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona å Magnar :) Blei kjent med hu gjennom skolen min der ho jobber...

Har vert i bygda i 3 år nå, så jeg har fått sett utrolig mange nydelige hester hun har hatt.

Stina er fabelaktig fin :D Står i haugesund hun nå...

EDIT: var du på Nedstrand? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...