Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility med klikkertrening!


LiLi

Recommended Posts

Kort sagt, noen som vet om noe infomateriale om å trene agility med klikkertrening?

Har funnet bøkene Introduction to Dog Agility og Having Fun With Agility av Margaret H. Bonham, noen som har lest disse?

Er også interessert i andre bra agilitybøker, om det ikke finnes de som går direkte på klikkertrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, den virka jo veldig bra. :lol: Er det mye om agility i den? Så det var om slalom i alle fall.

Hvor mye ble det i porto?

Det står hvordan hun lærte inn de fleste hinderne (husker tunnel, slalom, alle felthinderne, bordet), grunnferdigheter for agility, hoppteknikk, felttrening, hvordan hun lærte inn føring. Boken er veldig morsom å lese syntes jeg, den er skrevet som en slags historie om hunden Buzz, og hun nevner stadig morsomme episoder osv. Bortsett fra agility står det en del om Buzz sin trening som valp, men en del av detter er jo agilitygrunnferdigheter. På slutten er det også noen artikler hun har skrevet, bla om innlæring av slalom med klikkertreingsprinsipper.

Det er den beste boka om agility jeg har lest! :P

Angående porto vet jeg ikke, for jeg fikk den levert i USA. Men jeg kjenner mange som har bestilt til Norge fra den nettbutikken, så det bør ikke være et problem, og heller ikke skyhøye priser i porto :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står hvordan hun lærte inn de fleste hinderne (husker tunnel, slalom, alle felthinderne, bordet), grunnferdigheter for agility, hoppteknikk, felttrening, hvordan hun lærte inn føring. Boken er veldig morsom å lese syntes jeg, den er skrevet som en slags historie om hunden Buzz, og hun nevner stadig morsomme episoder osv. Bortsett fra agility står det en del om Buzz sin trening som valp, men en del av detter er jo agilitygrunnferdigheter. På slutten er det også noen artikler hun har skrevet, bla om innlæring av slalom med klikkertreingsprinsipper.

Det er den beste boka om agility jeg har lest! :lol:

Angående porto vet jeg ikke, for jeg fikk den levert i USA. Men jeg kjenner mange som har bestilt til Norge fra den nettbutikken, så det bør ikke være et problem, og heller ikke skyhøye priser i porto :P

Oki, supert. :P

Har du hørt om boken`Clicker Agility for Fun and Fitness?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...