Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det fler oppdrettere her?


Guest Vicky

Recommended Posts

jepp jeg er oppdretter vi venter kull nr 4 om bare noen uker :) , gleder meg som en hund til de kommer :)

vi har hunder av rasen Japansk Spisshund og Samojed men driver bare med japanerene for samojeden vår har desverre sterk-hd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en oppdretter av Shetland shepdog her, men skulle ikke dette ligget på hundesnakk eller no?

Tamtamtei! (fanfare) Er det meg du tenker på :)

Ja, jeg er oppdretter av Sheltie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

regner med å parre Vicky i september, eller så blir det sommer valper... Vi vil ha det godt gjennom tenkt :) skal tross alt lage aussier av beste kvalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Tini skal ha vårt første kull sommeren om 2 år.. Gleder meg.. skal beholde en tispe valp.. ( håper på en hvit/ rødtigret tispe) skal finne en hvit /rødtigret gutt til Tini...

Kan hende jeg kjøper en tispe valp før det.. Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Gratulerer du og!! Blir spennende :P morro at det er flere "ferske" oppdrettere her... Gruer meg litt... men men, det går nok bra.. klarer liksom ikke helt å tro at min lille baby skal ha valper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Hadde vore utrolig tøft med en Blue merle Chow.. :P

Av en eller annen grunn så har jeg lyst på en Black and tan Chow.. :P

Vet ikke hvordan det hadde sett ut.. :P hehe

Eller en Aussie med Chow chow pels.. ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer du og!! Blir spennende :P moro at det er flere "ferske" oppdrettere her... Gruer meg litt... men men, det går nok bra.. klarer liksom ikke helt å tro at min lille baby skal ha valper  ;)

Gruer meg jeg også.... :P Men jeg har 2 år på meg da).. da er tini 2 1/2 år..Skal parre u så hun får valper i sommerferien! eller rett før! Jeg skal sluke i meg så mye info som mulig fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...