Gå til innhold
Hundesonen.no

Seriøst nytt Vestfoldtreff


hundeboms

Recommended Posts

Ser dere har hatt problemer med å ordne hundetreff i det siste.. vanskelig med ferie og jobb og treninger og gud veit hva..

Men, etter hva jeg har hørt er det mange som kan Torsdag neste uke ( 27 Juli )

Tønsberg på Messeområdet eller hva?....

dere "sjefer" for komme med innspill, hvor, når.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan sikkert, men jeg gidder ikke hvis det blir som forrige gang.. Da blir jeg furten igjen.. :lol:

Edit: Jeg drasser med meg Lill og Serchaj også, så slipper jeg å være sur aleine.. :o

for se ann litt hva folk skriver da veit du, se hvor mange det blir, men er ikke lett når folk har ferie.......

folk for holde seg hjemme med hundene sine.. hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for se ann litt hva folk skriver da veit du, se hvor mange det blir, men er ikke lett når folk har ferie.......

folk for holde seg hjemme med hundene sine.. hehe......

Hehe, ja.. Får håpe det blir noe av da iaffal.. Lenge sida siste treff.. :lol:

Jeg tror jeg kan..

Hva skjedde forrige gang?

Ingen kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ganske sikker på at jeg kan! men kjenner ingen av de som har sagt at de kan enda da... :devilbanana:

Men du kjenner jo meg!! ( vi hadde jo møttes på byen.. hehe.... ) vel, jeg kjenner mange av dem som har sakt dem kan, og ingen av dem biter så vidt jeg veit, ikke hundene heller ( untatt Mona som liker å bite meg da... hehe).... så ikke no farlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kjenner jo meg! ( vi hadde jo møttes på byen.. hehe.... ) vel, jeg kjenner mange av dem som har sakt dem kan, og ingen av dem biter så vidt jeg veit, ikke hundene heller ( untatt Mona som liker å bite meg da... hehe).... så ikke no farlig :P

jaja! siden du sier det så er det vel sant! jeg kjenner deg jo så godt! :P hehe! neida!

men kommer nok uansett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...