Gå til innhold
Hundesonen.no

Smøråsfjellet


vipsen

Recommended Posts

Pleier å tusle rundt på Smøråsfjellet med Vips når jeg likevel er i stallen der oppe. Går som regel bare inn Militærveien, over Smøråsfjellet, rundt vannet og ned igjen til Smørås på grusveien. Det er diverse stier inn til venstre, før man kommer til trebroen er det inn til feks Hatlestad og Valle, litt lengre ned etter uglen og bjørnen er det en inn i skogen til Ytre stien/'Vidden'. Noen som vet hvor disse ender? Går det an å gå noen rundturer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg har ikke peiling! Men jeg hoppet "inn" her i den tro at du endelig hadde startet et nytt "opprop" for å få de bergenske hundeeierne med på tur!! Vi må jo møtes snart, vi fra sonen her i Bergen også. De andre landsdelene slår oss jo overende jo!

Kremt.. så altså, jeg vil gjerne utforske smøråsfjellet med deg, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg har ikke peiling! Men jeg hoppet "inn" her i den tro at du endelig hadde startet et nytt "opprop" for å få de bergenske hundeeierne med på tur!! Vi må jo møtes snart, vi fra sonen her i Bergen også. De andre landsdelene slår oss jo overende jo!

Kremt.. så altså, jeg vil gjerne utforske smøråsfjellet med deg, hehe..

Kan jo utforske villmarken der oppe sammen? :lol: Men tur, bare å si når og hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Vala, Sofus, Vips og meg utforsket Smøråsfjellet - og det er helt trygt folkens! Vala hadde faktisk med seg kamera også for bildebevis, vi bare glemte det :icon_redface:

Men, stadig klar for nye turer, vil noen være med så heng på, vi biter ikke så hardt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*

Men, stadig klar for nye turer, vil noen være med så heng på, vi biter ikke så hardt...

Hehe, men noen av oss tyter noe helt sinnsykt! Nevner selvfølgelig ingen navn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres moro ut, og om flere på min alder slenger seg på kan jeg sikkert være med, hehe. Føler meg for ung for deres selskap(og det var ikke negativt ment!) :icon_redface: Har jo en unghund her som trenger å bli vant til å gå på tur sammen med andre hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres moro ut, og om flere på min alder slenger seg på kan jeg sikkert være med, hehe. Føler meg for ung for deres selskap(og det var ikke negativt ment!) :P Har jo en unghund her som trenger å bli vant til å gå på tur sammen med andre hunder!

hihi, tror nok Vipsen er den som kanskje har rett til å reagere mest på det der, :icon_redface::P

Knis...

Jeg føler meg selvfølgelig fryktelig truffet og bøyer hodet i sorg, hehe.. neida.. men samle sammen de unge troppene du, så joiner vi gamle pensjonister oss med dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppsann!

Jeg er 21 :icon_redface:

Pssst! Hvorfor tror alle jeg er hauggammel?

Ehem... kreMt... men altså, vil du innskrenke turmulighetene dine eller?

hfmphf...hauggammel.. *grumle, brumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem... kreMt... men altså, vil du innskrenke turmulighetene dine eller?

hfmphf...hauggammel.. *grumle, brumle*

Hallo der, det var ikke jeg som trodde du var 10 år + eldre enn du egentlig er?

For å holde litt topic her: jeg er veldig omgjengelig med store, små, unge og gamle, bare å hive seg på med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Bare sånn at du vet det vipsen, så har jeg fått med meg at du er 21 ;)

Men jeg er jo bare en liten 18 åring som til og med fortsatt går på skole! Men altså, er det noen andre unge ikke-hauggamle hundemennesker som blir med på tur?! (hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går dere opp fra da?? Må innrømme at det ringer ingen bjeller hos meg ;)

Når vi gikk nå gikk vi fra stallen helt øverst på Smørås. Går også an å parkere på Nøttveit, da kjører man inn og parkerer der med bussnuplassen (tror jeg). Er man glad i oppoverbakker på asfalt kan man sikkert gå fra Skjold og sånt også, men da blir turen plutselig mye lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med en tur, både med ungfoler og huaugamle.... :)

Vala: kan ikke du gi en lyd når det nærmer seg neste tur, får sjelden sjekket innom siden jeg ikke har nettilgang i heimen :unsure:

Jepp, sure babe!

Og til alle andre, velkømmin med på tur snart da folkens. Vi må jo på en eller annen måte ta innersvingen på de andre norske landsdelene her inne som er så aktive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og voffsen faktisk utforsket Smørås litt vi også, hehe :wub: Men vi kjørte altså til Nøttveit(parkerte på parkeringsplassen, kjører litt forbi snuplassen for buss). Vet hvor den stallen er, men vet altså ikke hvordan man kommer seg opp på tur den veien(hvor man må kjøre for å komme dit). Er det noe sted å parkere der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og voffsen faktisk utforsket Smørås litt vi også, hehe :wub: Men vi kjørte altså til Nøttveit(parkerte på parkeringsplassen, kjører litt forbi snuplassen for buss). Vet hvor den stallen er, men vet altså ikke hvordan man kommer seg opp på tur den veien(hvor man må kjøre for å komme dit). Er det noe sted å parkere der da?

Det er noen få plasser, forbeholdt dem som bruker stallen tror jeg (har to hester der så jeg føler det er greit å bruke den for min del :lol:) Stallen ligger helt på toppen, bare å kjøre hele veien inn liksom. Men, like greit å gå fra Nøttveit tror jeg (så blir ikke eieren av stallen sinna på meg :wub: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...