Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvile i fred, Liza


EngelskSetter
 Share

Recommended Posts

CIMG0356kopi.jpg

F. 03.06.05 D. 11.07.06

3 uker har jeg vært hos dyreklinikk med Liza 3-4 ganger for å kontrollere venstre skuldre, Liza halte mye og det vises at det var skadde inni ledd og Liza ville ikke spise og var ganske så vondt av å gå og dyrelegen sa at kan opereres, men det blir nok ikke helt bra etter opereres. Så jeg og Liza dro hjem til foreldre min for å prate og prate. Så det var eneste utvei at Liza sovne inn. Men jeg kan aldri klarer det og foreldre min tok Liza med til dyreklinikk imens jeg var i ved sjøen og grine grine :lol:

Det var meget vanskelig avgjøre men det var beste for Liza å slippe mer smerte. Men jeg hadde tatt farvel

Liza før foreldre min tok henne med til dyreklinikk. Da de kom hjem, gråt jeg enda mer for jeg ser at de kom uten Liza og det var svær tøff syn... :P

Det var så tragisk at Liza levde bare 13 mnd, men alle sa at jeg gjorde riktig avgjøre, men det følte jeg ikke

slikt.. Fikk ofte dårlig samvitting og at jeg følte meg ansvar at Liza sovne inn.. Men dyreklinikk, venner og familie sa at jeg gjorde det riktig avgjøre..

Jeg kom til å alltid savner Liza og hun er alltid i hjerte min rest av liv for hun var den beste voffsen jeg har

hatt. Vet at hun har det godt der hun er nå og slippe mer smerte hun hadde..

Hvil i fred, LIZA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...