Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppstillings bilder


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Fine bilder :icon_redface: Er du ute etter kritikk, eller bare ros? Må bare spørre, så jeg ikke plumper ut med masse (konstruktiv) kritikk, hvis det ikke er meningen med tråden.

Bare skriv hva dere vil.

Putt gjerne inn egne oppstillings bilder :icon_redface:

Jeg har ikke akkuratt stilt henne opp, bare gått rundt (øvd på å gå fint) og så stoppet jeg også stod hun seg fint liksom...

Burde ikke kalle det oppstillings bilde da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.home.no/sgirls/Aris-NKK2.bmp

(fikk ikke lagt det inn her desverre =/ )

dette bildet har en litt merkelig historie. Jeg er veldig fornøyd med det, hånden min burde selvfølgelig ikke vært der, men hunden står ikke fri stilt enda desverre... Og bakbena har en anelse litt for mye strekk ;P

Jeg var på NKK/NRK Tr.heim sist helg, og hadde klart det store, Kamera lå igjen i hordaland!

F***! var det første jeg tenkte, men det fikk vel gå sin gang..

Så i dag tikket det inn en epost, som jeg ikke viste hvem var fra, kunne ikke kjenne igjen navnet, det var en Mari Stine, som hadde oppholdt seg ved flat ringen og tatt noen flotte bilder av Aris!

Utrolig morsomt! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.home.no/sgirls/Aris-NKK2.bmp

(fikk ikke lagt det inn her desverre =/ )

dette bildet har en litt merkelig historie. Jeg er veldig fornøyd med det, hånden min burde selvfølgelig ikke vært der, men hunden står ikke fri stilt enda desverre... Og bakbena har en anelse litt for mye strekk ;P

Jeg var på NKK/NRK Tr.heim sist helg, og hadde klart det store, Kamera lå igjen i hordaland!

F***! var det første jeg tenkte, men det fikk vel gå sin gang..

Så i dag tikket det inn en epost, som jeg ikke viste hvem var fra, kunne ikke kjenne igjen navnet, det var en Mari Stine, som hadde oppholdt seg ved flat ringen og tatt noen flotte bilder av Aris!

Utrolig morsomt! :icon_redface:

Veldig fint bilde! Som du sier kan jo bakbena vært litt mindre strekk på, men ellers likte jeg bildet veldig godt :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie:

Hvis du leter etter oppstillingsbilder siden er det bare å søke på oppstillingsbilder da :icon_redface: Da kommer det opp flere sider om dette temaet. Men gjør da kanskje ingenting med en ny tråd heller da?

Angående bildene, så kan jeg jo komme med noen tips da, selv om du kanskje har tenkt over de fleste selv. Forresten er de litt uskarpe ja, men det er nok ikke mer å forvente om man ikke har speilrefleks eller annet veldig bra kamera.

For det første så er det jo underlaget. Gress er ikke egnet til å ta oppstillingsbilder, spesielt ikke av små hunder. :mellow: Grunnen sier vel seg selv, man ser ikke beina deres. Det er selvsagt også bedre med en "ryddigere" bakgrunn. Så var det lina. Vet det er vanskelig, men det ser mye bedre ut hvis lina går i en rett linje, altså at den henger loddrett over hunden. Så til hunden. Hodet er i grunnen best på bildet 2 og 3, for der er det liksom enten helt forfra, eller helt profil, mens bilde 1 er mer "halvveis". Ellers synes jeg hun sto best på bilde 1. På bilde 2 og 3 kunne hun med fordel hatt frambeina ørlite grann lenger bak. Ellers fine bilder av fin hund. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix er jo så skjønn da :icon_redface:

Venstre fram kunne vel vært en tanke lenger bak?

En tanke mindre vind hadde kanskje heller ikke gjort noe? Hihi..

Ja, venstre fram kunne godt vært litt lenger bak!

Vinden hadde heller ikke gjort noe om ikke var med :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...