Gå til innhold
Hundesonen.no

AMF


Taz

Recommended Posts

Hmm.. De i dyrebutikken sa at dette foret lå midt mellom Labb og eukanuba på kvalitet..

Kan ikke så mye om dette foret.. Er kjøpt på lager Zoo i rogaland.

Så håpte noen hadde noen erfaring med dette foret. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri hørt om det jeg heller og jeg må innrømme det at jeg har hørt om mye forskjellige for typer.

men hvis det ligger imellom labb og ekanuba i kvalitet så er det vell ikke akkurat det beste foret på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et veldig stort sprik mellom labb og eukanuba så kan ikke skjønne hvordan de kan si noe sånt, har aldri hørt om fôret jeg, det er ikke en forkortelse for noe?

Nope.. Er ikke forkortelse.. (tror jeg)

Er vist laget i Usa.. Hmm..

Men,men... Skal iallefall ikke bruke det på Diego..

Det foret virket ikke helt betryggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker i alle fall å holde meg til kjente og kjære merker :)

Royal Canin er flott for chower! Hva bruker du nå?

Akkurat nå har jeg labb.. :)

Men så snart det er brukt opp skal jeg bytte.. Antagelig til Eukanuba eller Royal Canin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du Lilleariel? Min oppdretter bruker eukanuba, regner med å fortsette med det.. Er jo et godt fòr. Frøya går på Labb Aktiv, men det funker bra så lenge hun ikke blir trent noe bruks. Er bare familiehund med litt sykling og ski, ellers turer. Jegt rener lydighet når jeg er hjemme da, men herregud så vanskelig det er å få en Gordon med fuglehode (hehe) til å konsentrere seg :) Uansett, så lenge hun er sprek, fin i pelsen og ikke flasser funker det greit det! Hadde hun blitt trent mer hadde vi gått over til eukanuba igjen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet det.. Men søsteren min sin hund som også går på labb

har røytet noe fælt i mangen mnd. (med en gang hun begynte på Labb) også har han dårlig mage.. Så tror jeg ska bytte for.. Bare for å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet det.. Men søsteren min sin hund som også går på labb  

har røytet noe fælt i mangen mnd. (med en gang hun begynte på Labb) også har han dårlig mage.. Så tror jeg ska bytte for.. Bare for å prøve noe nytt.

Dette er typiske symtomer som LABB desverre gir veldig mange hunder.

Det er veldig få hunder som tåler LABB, men de som gjør det er veldig fine.

Jeg hadde byttet til et annet fôr med bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...