Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdatering på Joysea


Maria

Recommended Posts

See! Nå har Joyseajenta blitt stor! Åh, så jeg gleder meg til neste helg :D Hehe. Hun har nå ca. 1 uke igjen av svangerskapet, og begynner å se stor ut. Oppdretter mener det er sjanser for at det blir et stort kull. Valpefeber.. :x

joyseakull2_1uker_igjen.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter i spenning.

Husker Tinkas første kulle da hadde hun kjempestor mage og vi trodde det ble mangen valper men det kom bare 3 valper.

På andre kullet hadde hun så liten mage at ca 1 uke før fødsel så tok vi ultralyd for sikkerhetsskyld og vi så bare en og var usikker på om vi så valpnr to også. men da fikk hun 5 valper (hun bar dem høyt og det vi ikke tenkte på var jo at hun var blitt veldig brei over ryggen :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun får mangen valper da... :D

hvis hun ikke får nok, skal du ha valper fra den andre tispa da?

Nei, den har jeg allerede takket nei til.

Men jeg er nummer to på lista, så sjansene er store for at det kommer en til meg :x Men det er ikke sikkert jeg får sort, da blir det muligens brun;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
See! Nå har Joyseajenta blitt stor! Åh, så jeg gleder meg til neste helg :D Hehe. Hun har nå ca. 1 uke igjen av svangerskapet, og begynner å se stor ut. Oppdretter mener det er sjanser for at det blir et stort kull. Valpefeber.. :P

joyseakull2_1uker_igjen.jpg

sånn ser Småen ut nå og hun har to uker igjen :-o hun kommer til å se ut som en fotball snart hvis ikke magen slutter å vokse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn ser Småen ut nå og hun har to uker igjen :-o hun kommer til å se ut som en fotball snart hvis ikke magen slutter å vokse. :)

Hehe! Joysea var nesten dobbelt så stor når jeg var hos henne på Lørdag :-o

Men det ble 9 valper, og det er jo ikke værst :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen er like brei over lendet(altså over ryggen der hvor magen er) som hun er over ribbeina, og opptrukken buk som rasen skal ha finnes ikke på henne. når hun går så sveper nesten hårene på magen ned i bakken :-o når vi går de vanlige turene så orker hun nesten ikke hjemturen så den bakken tar nå knekken på både meg og henne og ikke bare meg.(bare spør Kine det er en sinn syk bakke opp til huset). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...