Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff i bergen


trevi

Recommended Posts

Heisann!

Husker for en tid tilbake at det var noen som "arrangerte" valpetreff ved Kyrkjetangen på onsdagskveldene... Er dette tilfelle fremdeles!? Min lille jente Roma trenger så sårt å sosialiseres med andre hunder, men det er ikke alltid man har tid til å gå på de organiserte miljøtreningene diverse steder...

Om ikke det drives med valpetreff lenger, kanskje man kunne improvisert et?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som nettopp har fått en liten blandingsvalp som jeg ofte er "barnevakt" for, og så har jeg jo en valpevennlig schäfertispe også. Så hvis du vil kan du få treffe disse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres veldig greit ut! hun er fremdeles litt skeptisk for fremmede hunder (hun er 12 uker idag), men har begynt å komme seg mer og mer. jeg vil bare at hun skal få sosialisert seg mest mulig med snille rolige fremmede hunder nå, for hun er så trygg på gamlingen at han ikke er noe "hjelp" i lenger.

Så om dere hadde villet treffe oss hadde jo det vært supert! Hvor i Bergen holder dere til!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Husker for en tid tilbake at det var noen som "arrangerte" valpetreff ved Kyrkjetangen på onsdagskveldene... Er dette tilfelle fremdeles!? Min lille jente Roma trenger så sårt å sosialiseres med andre hunder, men det er ikke alltid man har tid til å gå på de organiserte miljøtreningene diverse steder...

Om ikke det drives med valpetreff lenger, kanskje man kunne improvisert et?!

Ja, stemmer det! Jeg og Sofus møtte opp ett par ganger faktisk. Det var Lisa på sonen som "drev" med det den gangen, men hun kan kanskje henvende deg til en nettside eller noe med noe info?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

JEG OG MINE SMÅ KAN OG STILLE

PS. GJERNE SAMMEN MED VENUS OG (NÅR HUN ER TILBAKE FRA FERIE DA) HEHE

HAR NÅ KUN TO DACHSER IGJEN (OG DEN ENE ER VALP 7 MND)

SE EVT PÅ HJEMMESIDEN MIN EL NOE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha valp neste år, i påsken ca, da kan det være greit med noe treff-greier, eller komme meg ut og sosialisere litt. Kan ikke det med Boxer`en, han er for stor. Bare samboer har kontroll på lekingen, jeg går bare tur jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nei det gikk skitt det... To stykker meldte interesse men ingenting videre... Midt i ferietid vettu... tror pinscheren din blir for liten for lille Monster nå... hun er jo over 4 måneder nå, og ganske stor.... Men men... man har jo alltids valpekurs... har begynt på Fjellanger nå, og vi satser på det funker på "angsten"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lais' Stine B) Jah... hun begynner å bli flinkere, du så jo det: så lenge han ikke viste interesse så følte hun seg trygg... Jeg er ikke videre bekymret egentlig, det er bare å tilvenne henne at større hunder ikke er farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...